Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 11:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: kvalitet / modtagerforhold.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tnaa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Hej alle ...

jeg vil gerne høre meninger om hvad der er nødvendigt sådan rent kvalitetesmæssigt mht køb af plasmaskærm. Grunder er at jeg står og skal finde/købe en plasma skærm til mine de gamle... De bor lidt uden for byen dvs ingen kabeltv ... altså modtager de dr og tv2 på alm antenne hvilket giver et ikke-optimalt billede på skærmen omend tvapperatet er ok.. Spørgsmålet er om ikke det så kan være hip som hap om man køber panasonicen (viera modellen) eller den noget dyere pioneer. Det skal siges at de også har parabol hvor signalet fra viasat mv er noget bedre end antennen.  (Det store plus for mig ville være blot at vælge pioneeren da jeg selv stå for at købe plasma og jeg går ud fra at forhandleren kan presses ved at købe 2 stk) hvad mener i er den bedste/mest optimale løsning ?? (og de ser IKKE (særligt meget) dvd!!)

mvh TN

Til top Vis tnaa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnaa

Pioneer
Lukket konto
Lukket konto
Produktchef

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

med parabol TV har de modtagelse i en så god kvalitet, at de da absolut kan stille krav til billedkvaliteten fra live TV.

De skal selvfølgelig have en Pioneer. Så skal de heller ikke have nyt TV om nogle år hvis de får HDTV (via parabol).

Til top Vis Pioneer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pioneer Besøg Pioneer's Websted

venice
Branchemedlem
Branchemedlem
Calamus DK

Bruger siden: 06 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Pioneer skrev:

med parabol TV har de modtagelse i en så god kvalitet, at de da absolut kan stille krav til billedkvaliteten fra live TV.

De skal selvfølgelig have en Pioneer. Så skal de heller ikke have nyt TV om nogle år hvis de får HDTV (via parabol).

Du må IKKE reklamere herinde !!! 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes