Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 138
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
Hej alle ...
jeg vil gerne høre meninger om hvad der er nødvendigt sådan rent kvalitetesmæssigt mht køb af plasmaskærm. Grunder er at jeg står og skal finde/købe en plasma skærm til mine de gamle... De bor lidt uden for byen dvs ingen kabeltv ... altså modtager de dr og tv2 på alm antenne hvilket giver et ikke-optimalt billede på skærmen omend tvapperatet er ok.. Spørgsmålet er om ikke det så kan være hip som hap om man køber panasonicen (viera modellen) eller den noget dyere pioneer. Det skal siges at de også har parabol hvor signalet fra viasat mv er noget bedre end antennen. (Det store plus for mig ville være blot at vælge pioneeren da jeg selv stå for at købe plasma og jeg går ud fra at forhandleren kan presses ved at købe 2 stk) hvad mener i er den bedste/mest optimale løsning ?? (og de ser IKKE (særligt meget) dvd!!)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum