| Sendt: 23 Januar 2005 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har fornyligt kobt 5.1 hojtalere til min PC. Der er 2 indstillinger jeg ikke helt ved hvad gor. 5.1EXT, nogen som ved hvad det er, umiddelbart lyder det som om at subwooferen bliver boostet, og sa kan jeg ogsa sla Q-sound til, det forbedre lyden generelt, men .... ved film(5.1) og surround test forsvinder lyden fra center hojtaleren, dvs. at det folk siger er mutet mens resten af lyden (musik, fx) stadig kan hores.
Hojtalerne er forbundet via tre analog stik.
|