| Sendt: 24 Januar 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle...Min problemstilling lyder: opgrader eller nyt??
Har i forvejen infinity 61mk2 + 5,1 reciver. Altså front + reciver.
Så læser jeg flere timer på jeres indlæg og kan forstå at dali bare sparker r.....
så nu overvejer jeg at sælge mine infinity og købe et andet kompl. sys???
så bør jeg sælge mine infinity og købe komplet dali sys i hifi-kluben, eller kan jeg bygge videre på det nuværende.??
Hvis jeg skal have komplet sys, hvad kan da anbefales til ca. 5-7k???
Mvh Mike
|