| Sendt: 24 Januar 2005 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kammerat, har et thomson 642 s 44" bagprojektion fjernsyn, som er ca. 1 år gammelt. Billede på tvet er faktisk rigtigt godt, når der ikke sker for mange bevægelser. Men når der sker noget i en film, altså hvor folk bevæger sig rimelig hurtigt, "som det jo tit sker i en film" så er det lige som om, at billede halter lidt efter. Det er lidt svært at forklare, men hvis i kan forestille jer, at det ligsom bliver sløret efter personerne bevæger sig.
Spørgsmålet er så, om det er fordi han har en for billig dvd eller er det pga. af fjernsynet ikke er i en så god kvalitet.
Han har en sony dvd afspiller til ca. en tusse, der er et år gammelt.
Der er ingen problemer når man ser antenne tv, men det er jo selvfølgelig heller ikke så klart og detalieret som dvd, så det kan jo godt vær ederfor at fjernsynet ikke kan følge med. Men som sagt det kunne jo også være at det var dvden der simplethen er for billig.
Håber at der er nogen der kan give mig et svar på det, og hvis ikke helt forstår hvad jeg har skrevet, altså hvad problemet er, så bare skriv, så skal jeg prøve at forklare det på en anden måde.
Mvh. Marc
|