Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 06:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hvilken surround receiver til max 3500kr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SnowMann
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 97
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg vd godt jeg ikke er den første der spørger, men håber der er nogen der vil hjælpe mig lidtpå vej anyway:)

Jeg har kigget lidt på følgende:

Pioneer VSX-814-S til 3299,- ved www.hifiimport.dk - den har bla. auto setup vha mikrofon.

Denon AVR-2105 til 3890,- ved www.audiosound.dk - problemet er bare a med fragt så overskrider den budgettet med 500kr:(

H/K AVR-130 til 3290,- ved www.audiosound.dk - nogen der har noget info om denne? Er det den samme som AVR-135?

Andre froslag er også velkomne:) Men det skal så vidt muligt holdes under 3500kr med fragt.

På forhåmd tak!



__________________
Cheers --> SnowMann // Martin Nielsen
Til top Vis SnowMann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SnowMann Besøg SnowMann's Websted
 
SnowMann
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 97
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Nå men nu valgte jeg selv :) Har bestilt en 814-S fra tyskland til 2200kr med fragt - så bliver det sku ik billigere :)

__________________
Cheers --> SnowMann // Martin Nielsen
Til top Vis SnowMann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SnowMann Besøg SnowMann's Websted
 
gnOsis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

jeg står og skal tag ca. samme valg som dig her inden for de næste 14 dage :-) ...

hvad gjore du valge den?? pris ??

hvilken højttalere har du den skla lege sammen med ??...      
Til top Vis gnOsis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gnOsis
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes