Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 22:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Tests af PWM forstærkere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Tak for et lækkert site. Jeg er flittig læser af jeres anmeldelser her på sitet. Synes det er en fornem service på et gratis site, især fordi de fleste tests afspejler en meget proffesionel tilgang til opgaven, tak for det!

PWM er vel nok det mest debaterede emne på nærværrende site for tiden. Der er meget forskellige holdninger til disse nye vidunderer... eller modefænomener, afhængigt af hvem der udtaler sig.

Derfor kan jeg forestille mig, at der er stor interesse for en sammenlignende tests af de forskellige modeller i 10.000 kroners klassen, der præger markedet pt. - især de konkurrende danske producenter (LC-Audio, Acustic Reality, Bertram, JJaz,...). Det skulle da være mærkeligt om ikke disse producenter ville være interesseret i at få deres modeller testet i Danmarks absolut førende medie for Hifi

Der er garanteret flere, der som jeg, meget gerne vil prøve denne teknologi, men ikke ved hvilken af producenterne der skal satses på!

Forresten vil det være et lækkert tiltag hvis man kunne se en oversigt over kommende tests... så det være ligesom at glæde sig til jul - hele året

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Tak for dit glade indlæg. Det er herligt med den slags feedback.

Vi har været lille smule inde over de "nye" forstærkere i form af LC og Jeff Rowland, men siden er priserne kommet længere ned. Så det kunne være spændende. Problemet er dog, at vi er hængt kraftigt op og dueller er en stor og krævende opgave. Vi vil dog støt og roligt arbejde os igennem markedet - også på den fløj, hvis ellers kombatanterne vil stille op. Det plejer de at være meget villige til.

Vi har dog en række nytårsfortsætter i form af et tættere øje på lav- og mellem prisgrupperne, hvor vi nok vil ændre anmeldelsesformen en smule. Det arbejder vi hårdt på.

Listen over produkter på vej må nok stå på ønskelisten lidt endnu.... men så kan man da glæde sig over det...

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Ja for fa.. - en test af de forskellige digitale forstærkere på markedet i prisklassen 5-15k ville være et hit!  (muligvis også et grundlag for heftige og følelsesladede diskussioner på både højt og lavt niveau)

/HC

Til top Vis HansC.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HansC.

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Ja, en sådan test ville være åbenlys...............og hvis Sites moderatorer/adminstratore er hængt op på meget andet, skulle vi/"brugerne" måske lave vores egen lille test-sammenligning ?..............

Jeg er indehaver af et sæt eAR 1001 monoblokke, som jeg gerne tager med under armen  ...så hvis der skulle være f.eks. en LC /Zappulse/Predator + en JJaz + en Bertram ejer - eller en indehaver af anden spændende "digital" forstærker som har lyst til at "lege" & sammenligne en aften, kunne det da være super-spændende at mødes.

Evt. interesserede kan jo sende en PB til undertegnede

mvh

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes