Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 17:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: flere emner i oversigten over nye emner?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
znefi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

tænkte på om det ikke var en ide at lave plads til flere emner i "Nye indlæg i forum" da der bliver skrevet så meget her på sitet at de hurtigt er væk igen . jeg personlig bruger denne funktion meget så vis den var lidt længere ville jeg måske overse lidt mindre

bare en forslag

Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi

micjac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Sådan gør jeg: Gå ind i din profil og vælg
Email underretning og tilmeld de fora du gerne
vil følge. Så får du dem på mail. Det fungerer fint
og man går ikke glip af noget.

mvh
Til top Vis micjac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjac

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Jeg synes faktisk, at det er en rigtig god ide. Så tror jeg også, at der blev mere aktivitet herinde i de forskellige tråde, hvis det var nemmere at få adgang til de aktive emner fra forsiden. Aktiviteten på hifi4all er ekstrem lav i forhold til andre fora, som jeg benytter, selvom der konstant er rigtig mange online. Og det kunne være en af grundene.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Aktiviteten herinde er bestemt ikke lav - snarere tværtimod. Det ville også være pudsigt hvis der var heftig aktivitet i samtlige nye tråde der bliver oprettet herinde - det er trods alt ikke et stort panel af alt-vidende orakler der bare sidder og venter med besvarelser.

De eneste fora jeg har set med mere aktivitet er dem der er væsentligt større end Hifi4all.dk, så hvad du bygger den "ekstremt lave aktivitet" på, forstår jeg ikke helt.

Problemet med aktive tråde forstår jeg dog ikke helt, for hvor svært er det egentlig at trykke på "Nye indlæg i forum" - dem der er placeret øverst, er dem med seneste aktivitet, og det kræver trods alt kun et enkelt klik med musen og så er man inde.

Admin ligger muligvis inde med bud på om der sker ændringer på den front, men jeg tror næppe at det bliver tilfældet. Der er andre ting der er prioriteret lidt højere!

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Januar 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

aktive tråde forstår jeg dog ikke helt, for hvor svært er det egentlig at trykke på "Nye indlæg i forum" - dem der er placeret øverst, er dem med seneste aktivitet, og det kræver trods alt kun et enkelt klik med musen og så er man inde.

Admin ligger muligvis inde med bud på om der sker ændringer på den front, men jeg tror næppe at det bliver tilfældet. Der er andre ting der er prioriteret lidt højere!

Det er da synd, at konferenceaktivitet bliver prioriteret lavt, synes jeg. Jeg kender godt til funktionen, nye indlæg, men det var først noget jeg fandt efter måske 6 måneder herinde. Problemet er, at det ikke er særlig brugervenligt. Hvis der var flere indlæg på forsiden skulle man ikke ind under forummet for at tjekke det. Ja, det er en lille indsats, men faktum er, at mange bruger utrolig få sekunder på at orientere sig på en side, før de er videre. Og det bør gode sider indrette sig på.

Men jo jeg synes, at aktiviteten er lav. Der er mange tråde, som enten ikke får svar eller dør meget hurtigt ud. Ekstrem lav er den måske ikke, men jeg er helt sikker på, at den kunne forbedres.

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår ikke hvad problemet er

Jeg har auto log-on når jeg går ind på HIFI4ALL, derefter er det bare ind i nye indlæg i forum som er på forsiden, og herinde klikker jeg på aktive emner. På den måde ser jeg alle nye tråde og indlæg, siden sidste log- on. Såe... hvad er problemet ?

Hilsen Christian.

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Januar 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Der er som sådan ikke noget problem - blot et godt forslag som er nemt at implementere og som vil kunne øge aktivitet, som jeg ser det. Det er vel ikke noget problem :)

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Januar 2005 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Det du ønsker, er en funktion der allerede er på sitet. Du vil bare have den forsiden. Er det rigtigt forstået ?

Hilsen Christian.

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Januar 2005 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Bare flere tråde i oversigten på forsiden. Det er 2 tast på keyboardet og så er det ændret. Ikke den store øvelse.

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Januar 2005 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Fair nok. Som jeg ser "Nye indlæg i forum" på forsiden, er det meget højt prioriteret, læg mærke til placeringen, som er mellem reklameblokkene, som har meget høj prioritet, da de betaler siden, konkurrencer osv. Så jeg har svært ved at se det prioriteret højere eller værre større. Men vi har da lov at have hver vores mening.

Hilsen Christian.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes