| Sendt: 26 Januar 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lavet mit system med B&W DM601S3 hele vejen rundt.
Og det spiller forrygende. Jeg kan ikke forestille mig andet end at 602'eren vil lyde godt.
Men jeg vil dog tilslutte mig koret der er mere for at man holder alle højttalere (incl center) af samme type... Så skift LCR60'eren og baghøjttalerne ud med flere 602'ere...
Alternativt, så brug 601'ere som baghøjttalere, hvis du lige vil spare et par hundrede ?
Derudover, så ser det dejligt ud. Mange af mine venner lovpriser Denon, jeg har desværre ikke selv haft muligheden for at høre denon sammen med B&W. Men NAD giver et glimrende resultat... __________________ Jacob Hatt
Her for at lære.... ;)
Min hjemmebio
|