Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: marantz 5400 og 5500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
flaz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1149
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

Hvilke andre foreskelle er der på disse to receivere andet end antallet af kanaler?

Mvh
/Malik

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

flaz skrev:
Hvilke andre foreskelle er der på disse to receivere andet end antallet af kanaler?

On Screen Display, konvertering af composite og S-video til component, Multiroom, Lipsync justering og variabel delefrekvens på subwoofer-udgangen.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
flaz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1149
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

flaz skrev:
Hvilke andre foreskelle er der på disse to receivere andet end antallet af kanaler?

On Screen Display, konvertering af composite og S-video til component, Multiroom, Lipsync justering og variabel delefrekvens på subwoofer-udgangen.

Okay, tak for svaret

Hvad med lyden?

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz
 
hald
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg selv marantz sr5500 og er meget tilfreds med lyden! Stereo lyden er MEGET god!

__________________
Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ


Mit Dali, Marantz, DIY setup!
Til top Vis hald's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hald Besøg hald's Websted
 
flaz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1149
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

hald skrev:
Nu har jeg selv marantz sr5500 og er meget tilfreds med lyden! Stereo lyden er MEGET god!

Okay, men du har ingen erfaringer med 5400?

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz
 
hald
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Jo, jeg har hørt en spille inde ved TC Aarhus, men det var ikke det vilde jeg hørte efter  Så vil faktisk ikke udtale mig om den... kan kun sige at 5500'eren er MEGET dejlig! 

__________________
Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ


Mit Dali, Marantz, DIY setup!
Til top Vis hald's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hald Besøg hald's Websted
 
flaz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1149
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

hald skrev:
Jo, jeg har hørt en spille inde ved TC Aarhus, men det var ikke det vilde jeg hørte efter  Så vil faktisk ikke udtale mig om den... kan kun sige at 5500'eren er MEGET dejlig! 

he he okay..

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz
 
hald
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Går ud fra at du har styr på hvordan recieverne ser ud... hvis du ikek har set den, kan du se dem i lidt mere "neutrale" omgivelser her: http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19615& ;PN=1 (min tråd)

__________________
Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ


Mit Dali, Marantz, DIY setup!
Til top Vis hald's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hald Besøg hald's Websted
 
flaz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1149
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

hald skrev:
Går ud fra at du har styr på hvordan recieverne ser ud... hvis du ikek har set den, kan du se dem i lidt mere "neutrale" omgivelser her: http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19615& ;PN=1 (min tråd)

Jo jeg har set dem på www.marantz.com ...men man får hel klart et andet syn på tingene under mere 'neutrale' omgivelser
-dog havde jeg tænkt' mig at den skal være sølv

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes