Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 14:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: hjælp hvilken Dvd afspiller ??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
iceman24
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 01:11 | IP-adresse registreret  

jeg står og skal købe ny dvd afspiller men kan ikke helt bestemme mig hvilken??

min kammerat vil sælge mig hans SONY DVP-CX860 (den med 300+1 disk) som er 3 år gammel til 3500 kr... den er i perfekt stand og jeg kan godt li den...

men jeg har også set på 2 modeller fra Harman Kardon som jeg også godt kan li?

model: Harman Kardon DVD 22 til 2200 kr  eller

Model: Harman kardon DVD 25 til 3500 kr

Og kan det betale sig for mig at købe den Sony selv om den er i perfekt stand og ikke fejler noget ??

får jeg noget mere ud af at købe en H/K???

Håber i kan hjælpe

MuttleyDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 02:38 | IP-adresse registreret  

Hejsa ismand 24 år  :)

Jeg syntes det er lidt svært at svare på,   hvad vil du fortrække,  en bus eller en bil..   forskellen er jo enorm på Sony vs. de 2 fra harman/kardon..

Det kommer jo helt an på hvad du sætter pris på,  går du op i lyd/billed,  ville en af de 2 harman/kardon nok være bedste valg..    Sætter du pris på ikke at skulle åbne et cover mere end 1 gang,  så har sony'en en hvis fordel..   Men så igen,  hvem kan huske 300+1 CD i hovedet ?   så skal man alligevel til at rodde med en liste for at finde rette nummer..  så tiden der er sparet ved sådan en maskine,  er nok ikke det vilde når det kommer til stykket..   Den har så sikkert en random funktion der gør at den kan bestemmt hvad du skal se,   syntes du det er smart,  så er det sony maskinen du må ha' fat i.. :)

Men ja,  3500,- ville jeg ikke give for maskinen der er 3 år gammel,  og som i dag koster 5300,-    Måske er den fejlfri indtil nu,  men det betyder ikke at den holder evigt,  du kan være uheldig den går til efter 14 dage..  der er immervæk en hel del dimser en sådan en 300+1 cdbox..   som skrevet i en anden tråd,  er 2500,- langt mere rimelig,  selvom det endda også er pænt højt sat..

Forskellen på DVD 22 / 25 kender jeg ikke,   der kan andre måske hjælpe.. :)  Mener dog ikke Harman/Kardon plejer at afspille så mange formater som SACD/DVD-A   men er det kun til film,  er det så også lige meget..

MvH.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes