| Forfatter |
|
naim Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 317
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mandag morgen stod jeg op lidt i 6, kørte til bageren og derefter direkte op i Ishøj Centeret til Fona. Da jeg kom, sad der allerede en pige og ventede. Der sad jeg så, til Fona åbnede kl 10.00. Første i rækken fik billetter et par minutter senere. Næste i rækken, mig , fik billetter til plænen, lidt over 11.00. Det tog altså en hel time for Fona at komme igennem. Jeg skulle bruge 6 ialt. Normalt kan Fona printe 9 stk. af gangen, meeeeen, mine blev printet ud af 2x2 og 2x1. Håber Fona/Billetlugen opdater deres system, så et sådant kaos ikke opstår igen.
GOD KONCERT til Jer andre som var så heldige at få billetter.
hilsen naim
__________________ I wanted the best, I got the best.. KISS
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik også billetter, men slap heldigvis for at stå i kø. Han har nok snydt siger I så ... men sandheden er lige om hjørnet: Meld jer ind i fanklubben, så kan man købe 4 billetter 1 uge før det ordinære salg begynder. Vi har gjort det samme til koncerter med Stones, Clapton, Dylan, Bowie og alle de store, der erfaringsmæssigt ALTID er run på ....
Der var godt nok lidt palaver om dette forsalg, da Billetlugen - de amatører - som nye på markedet, desværre ikke havde sat sig ind i, hvordan man dimensionerer et system, som alle vil have adgang til, i samme sekund salget åbnes. Samme problemer havde Billetnet i sin tid, men så kan de lære det, kan de ....
Nå, men det var fedt at stå med billetterne til 1. parket blandt ståpladserne __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik også billetter og det kan jeg takke min kæreste for som stod i kø 6 timer for. L**TESYsTEM de hos billetlugen.dk og hos Fona.
Men jeg glæder mig da til koncerten .
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
Pontoppidan Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik desværre ikke billet.. :( Havde glædet mig til at komme ind og se dem, men desværre bliver det ikke til noget.
|
| Til top |
|
| |
Madhouse Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 290
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik ikke billetter, æv. Jeg satte min lid til internet salget, men blev konstant smidt frem og tilbage i køen (mest tilbage, l**tesystem). Deres callcenter var også konstant optaget.
Hvis det utænkelige nu skulle ske at nogle ville sælge 2 stk billetter til plænen, er jeg meget villig til at betale lidt ekstra for disse!!!! Send en pm (privat besked). __________________ Den som siger ingenting er umuligt har aldrig prøvet at smække med en svingdør.
|
| Til top |
|
| |
Hønne Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen tillykke med jeres billetter (dem der har fået). Selv stod jeg i kø i 8 timer og fik ingen billetter. Ikke at jeg stod nummer 90 nej nej. Jeg stod nummer 23 i køen og ham foran mig fik de 6 absolut sidste billetter i hele Parken. Det er virkelig under al kritik (har også skrevet et venligt brev til Billetlugen, så må man jo bare håbe og be til at de gider læse det).
Jeg vil godt give Niam ret i at det er en amatør system der må ha derinde. Hvor er det ringe altså helt ærligt.
OK lidt success er der da. Jeg har sikret mig en billet gennem nogle venner, men ville jo gerne ha haft nogle flere med, men men...
Hey godt tip med fanklubber (tror ikke du skal sige det alt for vidt omkring, så er der jo ikke nogen til os en anden gang )
Venligst
Michael
|
| Til top |
|
| |
Dykker Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 125
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik ikke nogen.
Men jeg fik til extra koncerten med RAMMSTEIN i berlin JUUUHUUU
Og det glæder jeg mig noget mere til.
|
| Til top |
|
| |
BenFi Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 329
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg stod også i kø foran FONA, som nr. 38..
Da de startede salget var der 3 der fik billetter, derefter gik alt i stå..
Jeg prøvede at ringe ind mens jeg stod i køen.. efter godt 300 forsøg kom jeg igennem og blev sat i kø i tlf systemet.. så nu var jeg i kø to steder.
Ingen af dem jeg stod i kø med troede vi ville få nogle billetter, køen i butikken rykkede slet ikke!! efter ca. en time kom jeg pludslig igennem på tlf!! og uden videre fik jeg bestilt alle de billetter jeg skulle bruge! De andre i fona køen måtte desværre gå hjem uden held...
Så vi ses til koncerten!!
|
| Til top |
|
| |