Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 23:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: INFOCUS SP4805 video projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sral
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Februar 2005 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Jeg er førstegangs køber mht projektor og har fået en præsentation af førnævnte projektor i Hifiklubben. Billedkvaliteten var meget imponerende, men jeg har også kun projektorer i 8000 kr klassen at sammenligne med. Her på forummet lader der til at være bred enighed om at Sanyo Z3 er den bedste projektor i denne prisklasse. Er der nogen som har direkte erfaring med begge projektorer eller måske en helt tredje i forhold til Infocus'en?

Til top Vis sral's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sral

Jonnravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 Februar 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har desværre aldrig prøvet overnævnte projektor. men jeg har prøvet Sanyo Z3 som er absolut en top klasse projektor i prisklassen omkring de 15000kr, men det er Panasonic PTAE-700 så absolut også, hvilken af disse der er bedst er en smags sag.

Både Z3 og PTAE-700 har desuden en opløsning der ligger på 1280x720 hvilket jo er betydeligt højere end Infocus SP4805. dette betyder dog ikke at du automatisk vil få et bedre billede med en af disse projektorer.

Det jeg prøver at sige er nok at du nok bør forsøge at få en demonstation af de modeller du er interesseret i også selv vudere det der fra.

Til top Vis Jonnravn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonnravn

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 11 Februar 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Jeg har set både Infocus SP-4805 og Sanyo Z3. Det er to meget forskellige projektorer. Z3 vinder på opløsning og SP4805 vinder på sortniveau og kontrast. Selv foretrækker jeg helt klart SP-4805, men som Jonnravn siger, så er det jo individuelt hvad man vægter højest.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes