| Forfatter |
|
Jules Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 12 Februar 2005 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange har prøvet at jeres anlæg er begyndt at spille af sig selv? Fx., hvis man sidder i et andet rum og pludselig starter CD-afspilleren at spille den CD der ligger i. Og nej, det gælder ikke, hvis man har sat sig på fjernbetjeningen.
|
| Til top |
|
| |
SandSand Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 12 Februar 2005 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
De gamles, gamle TV slukkede og tændte og skruede op og ned for lyden af sig selv. Og skiftede af og til kanal. selv om remoten lå helt stille på sofabordet. Det var lidt sjovt.
|
| Til top |
|
| |
kampko Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 12 Februar 2005 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
min KISS DVD har haft tændt sig selv og "spyttet " en cd ud ( UP med peter gabriel  )
|
| Til top |
|
| |
msquared Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har oplevet det med et B&O anlæg, et af de små som har samme dimensioner et stykke A4 papir (dog lidt tykkere ) og hænger på vægen, med glasplader foran som glider til siden... kender ik modelnummeret... men om alt er, lige pludselig begyndte det bare at brage løs på fuld styrke midt om natten. Vi sad i et andet rum og der var ingen i nærheden af anlægget...
EDIT: stavefejl
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angående de B&O ting....er der aldrig nogen af jer, der i jeres unge dage har lusket rundt i andre folks haver nytårsaften med en beo4.....det er jo en kraftig fjernbetjening....
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
msquared skrev:
Jeg har oplevet det med et B&O anlæg, et af de små som har sammt dimensioner et stykke A4 papir (dog lidt tykkere ) og hænger på vægen, med gladplader foran som glider til siden... kender ik modelnummeret... men om alt er, lige pludselig begyndte det bare at brage løs på fuld styrke midt om natten. Vi sad i et andet rum og der var ingen i nærheden af anlægget... |
|
|
Spooky......ja ja, det hedder jo heller ikke Brum & Overlyd for ingenting __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg oplevede engang på min daværende Kenwood L1000C pre, at de små
dioder der indikere hvilken source man bruger, kørte rundt i kort
øjeblik, som var det et lykkehjul. Altså, dioderne tændte en for en og
kørte rundt. Meget mystisk. Den gjorde det kun den ene gang.
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har haft en NAD effekt-forstærker (6x30W) stående, den havde det med at give lyd fra sig i ht'erne når man slukkede den, det var nærmest en sukkende lyd, der er ikke relæer i udgangen, så jeg tror der var et eller andet der blev ustabil når man slukkede den. På et tidspunkt havde jeg NAD'en til at trække mine tre front ht'er, en aften var konen og ungerne gået i seng og jeg sad selv og så en gyser-film, havde glemt alt om NAD'ens mærkeligheder. Filmen sluttede, jeg slukkede anlæget, vendte ryggen til front ht'erne og slukkede lyset i stuen, i samme sekund gav NAD'en sin klage lyd fra sig i de tre ht'er. For s...n et chok jeg fik, det glemmer jeg aldrig.
|
| Til top |
|
| |
Lux550 Freak Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 392
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
min primare SPA20 tændte i går da jeg tændte en lampe med en lav-energi pære den stod overfor den. Men den har (foreløbigt) kun gjort det een gang.
Jeg venter stadig på at min Copland CD selv skal dreje tænd/sluk-knappen med det tydelige "click", som det gir... 
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jetz skrev:
Angående de B&O ting....er der aldrig nogen af jer, der i jeres unge dage har lusket rundt i andre folks haver nytårsaften med en beo4.....det er jo en kraftig fjernbetjening.... |
|
|
Jo har jeg prøvet engang, dog bare ved en forhandler og vi var pinlig ædru.
Jeg har den der runde nøglering hvor man kan tænde og slukke og et år til KT´s Messe i Odense havde jeg den med. Det var pænt sjovt at slukke for et anlæg mens en af de B&O folk var igang med en demo Det grinede vi meget af bagefter  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aldrig prøvet det, jeg har til gengæld prøvet det modsatte, at det er stoppet af sig selv og gået i stanby. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
msquared skrev:
|
Jeg har oplevet det med et B&O anlæg, et af de små som har samme dimensioner et stykke A4 papir (dog lidt tykkere ) og hænger på vægen, med glasplader foran som glider til siden... kender ik modelnummeret... men om alt er, lige pludselig begyndte det bare at brage løs på fuld styrke midt om natten. Vi sad i et andet rum og der var ingen i nærheden af anlægget...
Og det er du helt sikker på ?
EDIT: stavefejl |
|
|
|
| Til top |
|
| |
msquared Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
|
Og det er du helt sikker på ?
|
|
|
Yeps, det er jeg, vi var 3 gutter som sad og spillede kort ude i køkkenet, og anlægget hang i stuen, hvor fjernbetjeningen også var. Er du gal for et chok jeg fik! tror jeg hoppede flere meter 
|
| Til top |
|
| |
hifido Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange cd-afspillere starter af sig selv, når de får strøm!! Små strømudfald, kan altså sætte anlægget i stand til pludselig at spille, Og det er helt uden hjælp fra genfærd og andet godtfolk!!!
Mvh. Hifido
|
| Til top |
|
| |
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jetz skrev:
Angående de B&O ting....er der aldrig nogen af jer, der i jeres unge dage har lusket rundt i andre folks haver nytårsaften med en beo4.....det er jo en kraftig fjernbetjening.... |
|
|
HAHAHAHA - dét er sgu´avanceret nytårslir!
festlig hilsen __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
| Til top |
|
| |
SUN audio Branchemedlem

SUN audio ApS
Bruger siden: 07 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 15 Februar 2005 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi kender en Exorcist hvis nogle af D``Herrer skulle have behov for det.........
|
| Til top |
|
| |
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 21 Februar 2005 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gad vide om man kan blive hifi-præst.........
En exorcisme på et stereoanlæg....hah...det må sq være et syn for guder..
..hehe
|
| Til top |
|
| |
tChAd Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 21 Februar 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O pranken er også brugt til simpelthen at finde ud af hvilke huse der var attraktive at begå indbrud i...
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 25 Februar 2005 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifi-spøgelser??? Nah; hvis det kun er ens anlæg der tænder og slukker, så er det højst sandsynligt, at det "bare" er støj der går i elektronikken!!!
Meeen hvis ens bilnøgler, sko o.s.v. altid har gemt sig et sted, hvor man med garanti ikke har "gemt" dem, samtidigt med at lys og elektronik tænder og slukker, ja så er ens bolig "besat" af drillenisser og så kan en exorcist måske være til hjælp, hvis det altså ikke bare er en charlatan med tørre lommesmerter!!!
Nah; drillenisser og sår´n, det findes SQ da ikke!!! Tro mig; jeg har boet knap 10 år i et hus med masser af vandårer løbende under huset, såkaldte jordstråler, og der skete de mærkeligste ting!!! (Det undrede mig lidt, at de forrige ejere i et lille brev, ønskede os "rigtig god fornøjelse, trods puslende lyde, det er jo et gammelt hus"). Huset blev bygget i 1920 på en grund hvor der før var en firelænget bondegård. Såvidt jeg har kunnet finde ud af, har ingen boet i huset i mere end 10 år og de sidste 4 ejere har solgt på grund af skilsmisse, inklusive mig selv!!! (Man bliver drevet til vanvid)
Lux550 Freak; hvis din Copland tændte med et tydeligt klik, ville du så fortælle os og andre om det og ville du lave en glad smiley??? 
Klart off-topic, men jeg kan altså ikke lade være, når nogen nævner ordet "exorcisme"
|
| Til top |
|
| |