| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sad her i går og blev rigtig træt af min gamle Onkyo receiver... Jeg åbnede vinduet, og den kolde luft fik et eller andet i receiveren til at gå amok, så relæerne i strømforsyningen stod og klappede op og i (Den virker fint igen, når man lukker vinduet!) Jeg har 2 gange før gen-loddet alle lodninger i den, så jeg er 99% sikker på det ikke er sådan noget. Desuden er der et par andre relæer som er ved at være godt slidte i den, og sammen med at den snart fylder, tjaa. 10år eller deromkring, så synes jeg snart det må blive til en ny 
Lige pt. har jeg mest lyst til bare at få noget andet, men vil gerne med tiden kunne opgradere lidt med en effektforstærker, så det skal helst være en receiver med pre-out, så jeg også kan nøjes med at bruge den som SS processor med tiden... Ellers så har jeg et godt øje til NAD, og deres T763v2 ligner noget af det rigtige, og prisen er heller ikke helt skræmmende... Men hvordan er den iforhold til T773v2? er forskellen kun antallet af kanaler, og så en sjat kraftigere forstærker, eller er der noget der er værd at gi 4000kr. mere for?
Jeg er self. også åben for andre forslag til gode receivere, og en god brugt er jeg heller ikke afvisende for?
|