Bruger siden: 07 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 02:45 | IP-adresse registreret
Hej gutter
Er der nogle af jer der ved om Panasonic har sat nye og bedre højttalere i deres senneste TH42PA30/TH37PA30 model?.......
Jeg har læst i div. test at lyden ikke skulle være specielt god, men det er ikke min erfaring med mit TV. Jeg fik det her den 11/2(direkte fra fabrikken)og har ingen af de "problemer" som der skrives om i div. test. Der er rigtig god bund og lyden er ren når jeg spiller rigtigt højt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum