Bruger siden: 20 December 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 161
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
Jeg har købt de to brugt. Desværre hørte jeg dem ikke spille først. Nu da jeg er kommet hjem kan jeg ikke få nogen lyd ud af dem. Skal der ikke bare være et phono kabel fra cd'en op til forforstærkeren, derfra et phonokabel ned til effektforstærkeren. Der står noget med nogle remotes på bagsiden af Denonen, men jeg kan ikke se at de kan sættes til nogle steder bag på NAD'en?
Håber det er nemt gjort.
Der kommer ikke engang en susende lyd i højtalerene når jeg skruer helt op for forforstærkeren. Skulle der ikke det??
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 416
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
Du kunne prøve at tage kablet fra for til effekt ud af forforstærkeren og sæt en finger på (bare lige et lille dap) midterbenet så skulle det gerne brumme fælt i højttalerne
Hvis du har en CD afspiller med variabel udgang så prøv at sætte den direkte til Nad'en
__________________ I reject your reality and substitute my own
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
Det hjalp. Der kommer ikke noget signal ud af forforstærkeren. Jeg tjekkede lige og målte på signalet fra cd'en. Og der gav det udslag. Så det må være forforstærkeren der ikke virker. Så kommer det næste spørgsmål. Gad vide hvad der er galt i den
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
Jeg har lige prøvet at dvd'en til den optiske indgang. Der kom så signal. Og jeg har osse sat cd'en til en anden indgang. Så kom der osse signal fra den. Så nu er jeg lidt forvirret.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum