Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL SVA 1800 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Luksus Bumsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 20 Februar 2005 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

går lidt og kigger efter nye højttalere. har i forvejen dali 909 og kan rigtig godt lide dem da jeg høre meget techno etc. men vil gerne prøve noget nyt som spiller pænere dog med nogle af de samme egenskaber. har kigget på dali 850 men fandt også "JBL SVA 1800"
 
er der nogen der kender til dem og kan fortælle lidt om dem? og måske en lille bedømmelse mellem den og 850

(hvis i evt kan komme med bedre bud end 850 er i velkommen men vil ikke gå ned i størrelse(skal kunne banke rigtig godt igennem til techno jo) og alt for meget op i pris. dette spørgsmål har 2. prioritet)


Til top Vis Luksus Bumsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luksus Bumsen
 
bred151
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 November 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 257
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

dali 850 kan banke HÅRT  og spille så blidt at man tror det er løgn. kan kun anbefales !!!!
Til top Vis bred151's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bred151
 
Hasselhof
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Direktør, Earthquake Danmark

Bruger siden: 29 Juni 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 955
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

JBLs nuværende HT serie er hvad der er tilbage af sva serien hvor det faktisk kun er 1800 der som sådan har overlevet. Det er en rigtig god højtaler, kan spille højt og uden forvrængning. Den gør sig dog best med en sub da den ikke er lavet til at gå super dybt. Jeg ville vælge den frem for dali, de er begge gode højtalere. Jblen kan gengive højere transienter uden forvrængning end dalien.



__________________
Thomas Mygind
Til top Vis Hasselhof's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hasselhof
 
Luksus Bumsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 172
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

okay... lidt irriterende at en sub er nødvendig da mit budget ikke er til en oven i (har allerede 2 men spiller ikke højt nok hver for sig og spiller ikke så godt sammen).
Men vil da helt sikkert lytte til jbl hvis der kommer nogle til salg i nærheden.

tak for svarene
Til top Vis Luksus Bumsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luksus Bumsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes