Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 07:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Reol højt. Jamo E825 ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bergsø
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2005
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Hey!

Nogen der har erfaringer med disse eller kan sige noget positivt om dem :P ?

Obervejer at købe et par (2stk) Jamo E825 fra tyskland da de "kun" koster 261 euro (1942.88kr) + porto, hvorimod de koster 1695 pr. stk i dk (3390kr)

http://www.hifishoppen.dk/product_info.php?cPath=28_36_46_13 5&products_id=435

http://www.medianess.de/index/Category/55288/toppage/detail/ oid/68982.html;jsessionid=a4WuXXEyPe2d

Eller kender i nogle andre realhøjttalere som i vil anbefale ( pris omkring 2000-2500 for 2)

De skal nok bruges sammen med en Marantz SR 4320 

Håber i kan hjælpe.. :D

Mvh steffen

Til top Vis bergsø's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bergsø
 
HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 692
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Kik efter noget brugt istedet for, du jo mere for pengende

evt.
http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&am p;iAd=31557



__________________
                        Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

 

E825 er lillebror til E850 modellen (gulvhøjtaler) som spiller ganske udmærket...mangler dog en del punch i forhold til E875 modellen...men sådan er det jo med størrelsen som regel

Mht. E825 rent lydmæssigt vil jeg sige at den leverer et anstændigt lydbillede til prisen...men synes personligt at den virker en anelse indelukket og tam ellers



__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

 

Men ja....nu hvor Jamo ikke længere er i økonomiske vanskeligheder kan du med god samvittighed købe brugt



__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes