Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. maj 2025 | 12:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Hjælp til delfilter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Paaske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

jeg har nogle cerwin vega højtalere jeg selv har bygget incl delfilter som en gut var venlig nok til at give mig med enhederne da jeg købte dem men jeg har bare det problem at de lydder forfordligt når jeg skruer højt op:( de skråler næsten bare som om de fyre en lang konstant tone af og min forstærker har en lille indikator der lyser når der er et eller andet galt og den lyser ret tit og det er ikke engang når jeg spiller højt og det er kun med de højtalere og desværre kan jeg ikke finde nr eller email til ham gutten jeg købte det hele af så jeg ville lige høre om der var nogen herinde der måske kunne hjælpe mig måske nogen der bor i nærheden af grenaa som ville tage sig det besvær og komme ud og hjælpe mig det ville være så fedt

På forhånd tak for hjælpen

Til top Vis Paaske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Paaske

finn52
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Er du sikker på du har forbundet delefiltret korrekt? Disk. til disk., mellem til mellem osv.......

Prøv at byt om på plus og minus ledningerne til mellemtonen, og hør om det skriger mindre.

Er din forstærker for lille (watt) til højttalerne.

Jeg har desværre ikke bil for tiden, ellers kunne jeg godt komme og hjælpe. E-mail evt. til user16283@users.struer.net.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52

Paaske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

min forstærker burde ikke være for lille bruger en Pioneer VSX-808RDS mener den køre 2x100w

nu ved jeg så uheldigvis ikke hvor mange watt diskant og mellemtone er på men de stammer fra cerwin-vegas DC15 model og bass enhederne fra E315 og skulle være på 400W RMS tror jeg.... der står model 154 bag på dem

jeg kan ikke lige pille ved delfilteret lige nu da jeg mangler en loddekolbe men her er delfilter opskriften måske kan det være det er der den er gal

4,7 MF Kond
15 MF Kond
3,3 Ohm Modstand
0,44 MH Spole
27 MF Kond
0,9 MH spole
4,7 Ohm Modstand
3 MH Spole

Til top Vis Paaske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Paaske

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes