Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 07:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Soveværelses lcd - hvad er godt/skidt??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Anders!
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2005
Status: Offline
Sendt: 24 Februar 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

efter lang tids overvejen, er jeg ikke kommet meget nærmere en endelig beslutning mht. ´præcis hvilket lcd-tv, jeg skal ha' i mit soveværelse - så nu tænkte jeg, at jeg ville høre herinde......

skærmen skal være enten: 17" 16:9 eller en 4:3 20" skærm.

prislejet ligger mellem 4.000-7.000,-

indtil videre har jeg kig på jvc's 17' til omkring 5kilo - i danmark

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=113941

eller sony's 17' til lidt mere i tyskland (er ikke så vild med at skulle ha' tilsendt det)

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=113595

men jeg synes det er meget svært, holde styr på hvad der er godt og hvad der er skidt.......

hvad ville i vælge af ovenstående eller  gerne helt tredje........erfaringer modtages med kyshånd

på forhånd tak

Anders!

Til top Vis Anders!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders!

Rasmus30
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Jeg er efterhånden kommet til den konklusion, at der ikke er nogen, der for alvor aner noget om lcd-tv, fordi det hele handler om, hvor villig man er til at gå ned i billedkvalitet.

Med andre ord argumenterer folk for om et tv er godt eller dårligt udfra deres villighed til at gå ned i billedkvalitet i forhold til et almindeligt tv. Derfor er det umuligt at kende folks præcise udgangspunkt for at synes et tv er godt eller dårligt.

Derfor: Sørg for at tv'et har de indgange, du kræver og så køb det billigste, du kan finde med en billedkvalitet og et design, der lever op til dine krav.

Til top Vis Rasmus30's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus30

Järven
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 Februar 2005 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

Køb et TV med billedrør!

På grund af pladsmangel har vi lige købt et 20" LCD TV til 5.000 kr til vores køkken. Det er simpelthen for ringe i billedkvalitet. Det kan kun bruges til at se nyheder på i nødstilfælde. Har endnu ikke set et LCD TV der bare var acceptabelt i billedkvalitet.

God weekend

Til top Vis Järven's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Järven

netbjarne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 27 Februar 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Da min mors soveværelsestv som hang på væggen gik i stykker, købte vi et 17" Prosonic LCD tv i A-Z for 3000 til hende. Det er bestemt fedt med et fladt TV (man stødte hele tiden knolden ind i det gamle når man man skulle rundt i soveværelset), men uha, billedet er godtnok ikke kønt. Det er MEGET retnings følsomt, skal, præcist som dårlige fladskærme i bærbare computere, vinkles helt rigtigt i forhold til betragteren for at give et nogenlunde billede. Lyden er endnu værre, skyldes sikkert den manglende plads til højttalere (og prisen). Men! - Designet er egentlig ret fedt og det er super ikke at have sådan et skrummel af et TV hængende på væggen. Derfor er hun faktisk godt tilfreds. Der er altså mange faktorer der spiller ind.

Et råd kunne være: køb et sted hvor du har 14 dages fuld returret.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes