| Sendt: 24 Februar 2005 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Dette er helt sikkert et begybder spørgsmål jeg har en ask c-100 som kan kører xga forbundet med en dvi (ok billede) Hvordan indstiller jeg 1:1 pixel som jeg kan læse skulle dettet være ideelt?
Er det en guide et sted. Hvilke prg skal jeg bruge osv.
Til lyd bruger jeg sp-dif til en marantz sr-8500 når jeg har dd eller dts siger pc højtaller bare en masse sjove lyde receiveren lyder fint. Er der en måde at få lyde ukodet på pc højt og dts/dd på receiveren ?
Mvh
Jakob
|