Hey..
Nu har jeg set alle jeres fede set-up's... Så nu syntes jeg det var på tide jeg kom med mit...
Det står godt nok optimalt dårligt men har ikke så mange muligheder med de kæmpe ht'er...
Mit anlæg består af:
1 stk. NAD C372 forstærker
1 stk. NAD C272 Effektforstærker
1 stk. NAD T533. Min dvd-afspiller
2 stk. Cerwin-vega CLSC-215 ht'er
1 stk. seenheiser rs65. hørebøffer til om aftenen ;)
og her kommer billederne så:
dette er hele mit set-up

Her er min venstre ht sammen med mine forstærkere, min dvd-afspiller og mine hørebøffer

Min højre ht.

mine kabler... spørg mig ikk om hvad de hedder... det er nogen min far har købt for 1000kr...

Det var så mit set-up... kom med din mening god som dårlig... er åben for nye ideer men der er ik så mange muligheder inde på mit lille 8 m2 værelse :(
------------------------------------------------------------ ---------------------------------
UPDATE!
Nu er jeg så gået et skridt videre... jeg har fået udskiftet mine cv clsc-215 med et sæt b&w dm604s3...
jeg er ikke lige den trænede lytter så tør ikke komme med lytteoplevelser... men som i nok kan regne ud er der kommet meget bedre lyd ud af det...
jeg har også må sige farvel til min nad c272 effektblok... men den var nok ikk rigtig nødvendig...
overejer en sub der kan give en lidt mere solid bund da jeg syntes der mangler lidt i 604s3'eren... eller er det bare mig der er blevet bas syg?
nye billeder kommer så snart jeg har fundet vores digicam...
Nye billeder på side 4!!
Update: ny indkøbt velodyne spl 1200 se billede på side 4!!
------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------
Så er der sket lidt igen. Har fået invisteret i en fujitsu siemens skærm som hedder myrica v32 er meget glad for den og sytnes det er et kanon billede der er på den.
Samtidig har jeg fået rykket lidt rundt så mine højttalere er blevet sat meget bedre. Det har givet ufatteligt meget bassen er blevet meget fastere og kraftigere tit bliver jeg nød til at slukke subben fordi elelrs er det for slemt.
Også et billed jeg beklager hvis det er meget bredt i forehold til højt men blev nød til at tage det som et panorama billede for at få det hele med :(