| Sendt: 28 Februar 2005 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
SF kører typisk med ScanSpeak, det gjorde de i hvertfald tidligere. Men jeg tror de med de nye concerto-serie gik over til Vifa, for at billiggøre produktionen og dermed salgsprisen.
SA kører/kørte med Infinity basenheder, til deres billige HT, og Vifa til diskant.
Din 1280 er med i denne gruppe.
SA skifter til Scan Speak når der snakkes SA2K og SA7K. SS er meget dyre enheder!
|