Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Infinity Kappa Sub ?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JackDSølbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige modtaget sådan en kæmpehøjtaler på over 30 kg. Nu ville jeg jo gerne høre noget fra den så jeg satte den til min sub out udgang på min Technics reciever men der kom ikke nogen lyd, den er kun tilsluttet i L indgangen på subben idet de sagde hos Expert at det var nok, de medsendte Tech+link kabel.

Da jeg ikke kunne få noget lyd ud af den satte jeg kablet der før gik til min jamo sub der ikke er aktiv. Det kabel går fra alm. tilslutning som jeg satte i de stik på Infinity der skal benyttes hvis man ikke har har sub udgang. Her kommer der lidt lyd men det er meget begrænset når man tænker på det er en sub til kr. 10.000,- Kan det være fordi det kun er lave frekvenser der komme ud af min sub udgang. Skal jeg prøve at sætte en alm. højtaler ledning til den ?

 

 

 

 

Til top Vis JackDSølbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackDSølbeck
 
JackDSølbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg prøvet at sætte stikket i fra den ene højtaler udgang og ned i subben, men der er kun en lille brummen.
Til top Vis JackDSølbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackDSølbeck
 
JackDSølbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

ingen ideer ???

Sku surt at have brugt så mange penge på noget der ikke giver lyd fra sig :(

 

Til top Vis JackDSølbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackDSølbeck
 
PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Hvad er det for en forstærker?? Og er det både i i stereo og surround?



__________________
Jamo er nu slet ikke så ringe
Til top Vis PeptoBizmo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeptoBizmo Besøg PeptoBizmo's Websted
 
JackDSølbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Det er en Technics SA-EX700

Jeg har kun prøvet at teste det i surround, det skal siges de bageste surround højtaler stik nok er kortsluttet eller noget, de funker ihvertfald ikke. Derfor har jeg alle 4 højtalere i de 2 forreste. Lyder måske lidt dumt, men jeg var træt af at der ikke var musik i de bagerste og benyttede ikke surround så meget som musik da jeg var lidt yngre :) Så var jeg så "smart" at jeg bare kunne smide alle kabler i dem foran, hvilket på en eller anden måde har gjort at jeg ikke kan bruge dem bagi.

Måske kan dette have indflydelse på lyden på subben også, skal jeg ikke kunne sige.

Jeg er ved at finde en anden reciever men har fundet ud af at lip sync er vigtigt, det får mig væk fra Pioneer 2014 til evt. Yamaha 2500.

Problemet med Yamahaen er at den ikke er for køn og at nogle ikke syntes lyden er så god som Pioneer.

Til top Vis JackDSølbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackDSølbeck
 
PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Kan du ikke skrue op og ned for subwooferen. Jeg kan skrue op og ned for den med fjernbetjeningen til min Technics.

__________________
Jamo er nu slet ikke så ringe
Til top Vis PeptoBizmo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeptoBizmo Besøg PeptoBizmo's Websted
 
JackDSølbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Der er en CH Select men der kan jeg kun vælge S og C

Nå, bestiller sku en Yamaha 2500 tror jeg.

 

Til top Vis JackDSølbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackDSølbeck
 
JackDSølbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Så er den sku bestilt ved Technikdirekt.de

836 euro inkl. fragt, dvs. små 6000 kroner :) Vejledende pris i dk. er 10.900,-

Håber at jeg ikke fortryder mit valg !!

Til top Vis JackDSølbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackDSølbeck
 
Maxt3r
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 64
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 02:05 | IP-adresse registreret  

Det er satme billigt inde på den side...
Du har altså modtaget noget derfra, hvordan gik handlen ?
Til top Vis Maxt3r's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maxt3r Besøg Maxt3r's Websted
 
bloodyfurball
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (Groove)

Bruger siden: 07 Juni 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 06:50 | IP-adresse registreret  

Har du betalt 10 kilo for den ??

De har den på tilbud her http://www.audiovision.dk/prislister/infinity%20priser.htm

Hvis den kostede 10 kilo ville jeg nok have valgt Itermezzoen den sparker røv.

Men kappaen er også fed.  Håber at du finder ud af det.

 

Til top Vis bloodyfurball's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bloodyfurball
 
JackDSølbeck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

 

Jeg har betalt for den men bestilte den kl. 1 i nat så den skal jo lige dukke op :)

Har fået kappaen til at virke, købte et Ystik idag så stikket fra anlægget går ud i begge indgange på subben, nu er der ihvertfald så meget bas jeg har lyst til.

Tror nu jeg venter med at indstille den til jeg får min nye Yamaha RX-V2500 receiver.

Jeg gav 5.500,- for kappaen + 400 til fragt + 300 til kabel + ystik til 50 kr. Tilbud hos Expert Glostrup, søg på tilbud på HIFI4ALL. Det er en kanon pris, i Tyskland koster den omkring 7.500 kr. de fleste steder.

Den koster vist omkring 10 k i vejledende, men var nu prisen på Yamahaen jeg skrev før på de 10.900. Ved godt det er vejledende og har set den til omkring 8 K herhjemme, men alligevel, jeg sparer 2 k.

 

Til top Vis JackDSølbeck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackDSølbeck
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes