| Sendt: 02 Marts 2005 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er igang med et HTPC projekt. Jeg har da fået samlet maskinen, fået MCE 2005 guiden op at stå men mangler at få helt styr på afspilning af film. Jeg vil gerne vide hvilke opløsninger i bruger til PAL/NTSC materiale til TV-out? Mit tv er bredformat. Hvordan sætter i disse opløsninger op så det er nemt at skifte imellem disse, evt gennem mce? Jeg har tænkt mig at bruge powerstrip. Nævn gerne detaljeret guide for valg i powerstrip...
Evt. andre gode fif til hvordan du smart har optimeret din HTPC til afspilning af PAL/NTSC DVD'er.
Mikkel
|