Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 10:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Marantz SR 5400 OSE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Hey,

Nogen som ved hvem der forhandler denne receiver?
- jeg har langt som længe besluttet mig at jeg VIL have mig denne fætter !

Mvh
/Malik

på forhånd tak..

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

aceh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2004
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Jeg mener www.tapeconnection.dk har den.

aceh

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

hmm..sys ikke jeg kan se den i deres sortiment..prøver lige at smide en mail til dem
Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

Lar5
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Prøv også Audiosound eller Dans TV.
Der er flere Marantz forhandlere men jeg kan ikke lige huske hvem.
Til top Vis Lar5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lar5

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Det er ihvertfald en forrygende reciever! Det er bare om at få fat i den, jeg har den selv og er rigtig glad for den

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Marts 2005 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

WWW.SUNAUDIO.DK!!!!! De yder dig nordens bedste service på Marantz produkter - desuden har de en fordelagtig prisgaranti... Køber du andre steder - ja så er du selv ude om det ;o)

Jeg har selv købt min SR8500 ved dem, og jeg har sjældent mødt så god service

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Det er da bare nogle heftige priser de har, selvom de har prisgaranti!

Jeg købte min til 5888,- hos Tapeconnection og sunaudio.dk skal have 7999,-, det er da helt ude af propertioner!

- BR

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

De har prisgaranti...! Hvis du finder varen billigere et andet sted - så får du det til samme pris (eller mindre) ved SUN! Husk også at SUN giver dig 3-5 års garanti (ikke reklamationsret) på Marantz. SUN er til at snakke med - spørgsmålet er så om du vil handle eller bare købe ;o)

Held og lykke med det!

Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Problemet er vel næsten bare, at de fleste butikker har taget den af programmet (så vidt jeg husker) og så er der jo ikke så mange andre at kunne give en prisgaranti mod 

- BR

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Som sagt; Man skal handle - ikke købe. Listepriser er en ting - købspriser er en anden! SunAudio har prisgaranti og det betyder at de giver dig den samme pris som du kan finde udstyret til andre steder! SunAudio har en række vilkår, der gør alle netbutikker til grin. Så som transportforsikring - tænk hvis posten taber pakken, og udstyret går i stykker... Der dækker SunAudio som de eneste! Eller hvis apparatet mod forventning skulle gå i stykker og skal til service - SunAudio betaler for transporten indenfor rimelighedens grænser. Og hvor mange forhandlere yder min. 3 års rigtig Marantz garanti udover SunAudio?

Det er muligt at SR-5400 er af plakaten - men så er der nyere versioner, der måske er mere attraktive.....

Og så vil jeg gerne lige slå fast at jeg absolut ingen interesser har i SunAudio. Jeg har handlet der som alm. kunde, og jeg synes at jeg har fået en ualmindelig god service og vejledning! Og indtil det modsatte er bevist fastholder jeg følgende udsagn; SunAudio er DK's absolut bedste og mest seriøse Marantz pusher!

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

TC har også 3 års rigtig garanti, postdanmark forsikre også pakken og det lyder usandsynlig meget som om du har en aktie-post i sunaudio, men nok om det, det skal ikke skille os ad!

Det kunne være spændende at se hvad de ville sælge 5400 OSE for.

- BR

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

For at slå følgende fast; Post Danmark forsikrer IKKE deres pakke-post, med mindre man udtrykkeligt beder om dette (og betaler ekstra for det!). Post Danmark har et maksimalt erstatnings-niveau på 5000,- DKR, hvilket er fastsat af gældende lovgivning. Jeg har prøvet at få en computer leveret gennem PostDK, og de "tabte" den (desværre), så den var smadret indeni (drevophænget røg ud af holderen og flækkede mainboardet) - PC'en kostede 9000,- og jeg fik 5000,- i erstatning! 4000,- ud af vinduet - MEGET SURT!

Jeg har absolut ikke andet med SunAudio at gøre, end at jeg betragter migselv som værende en yderst tilfreds kunde! Det er muligt at TC også yder 3 års garanti. Jeg har spurgt TC i forbindelse med mit køb af SR-8500 og jeg syndes at TC var arrogante og umulige at snakke med - derfor valgte jeg at handle med SA :o)

Hver sin smag! Jeg foretrækker de gode oplevelser i mit liv

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Yesyes!

Mine argumenter var blot for ikke at få fremstillet sunaudio så rosenrødt som du gør det til!

Jeg tror du eller dem må have haft en dårlig dag da du havde fat i TC, de plejer bestemt at være foruftige at snakke med og langt fra arrogante.

- BR

NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Hver kunde sin oplevelse. Jeg mener bare at SunAudio har bedre vilkår når man handler Marantz. Det er muligt at SA bøffer i den nogle gange - men jeg kan kun tale for mit vedkommende, og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg har handlet til de bedste vilkår (og priser!). Og det er vel essensen i det hele..??!!?? Hvis man føler sig bedre varetaget ved andre forhandlere, så er det da helt sikkert at man bør handle ved disse!

Igen; Jeg har ingen interesser i SunAudio - men jeg har bare fået en god oplevelse ud af at handle der... Ind til vidre..!..!!! Måske dette senere ændrer sig - hvem ved................ Men jeg håber det ikke!

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 06 Marts 2005 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Hvem har da sagt noget om at SA bøffer i det? Det var da en ny drejning af tråden.

Selvfølgelig skal man da handle hos dem man føler sig bedst behandlet ved og hvor man føler man har fået den helt rigtige service.

- BR

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

Grunden til at forhandlerne har taget modellen af programmet er den ganske simple at den er udgået - den produceres ikke mere.

NitroBlast skrev:
SunAudio har en række vilkår, der gør alle netbutikker til grin. Så som transportforsikring - tænk hvis posten taber pakken, og udstyret går i stykker... Der dækker SunAudio som de eneste!

Tape Connection tager _altid_ det fulde ansvar ved afsendelse af en vare. Hvis den smadres i posten og postens dækning ikke modsvarer varens pris, så er det vores problem og ikke kundens.

NitroBlast skrev:
Og hvor mange forhandlere yder min. 3 års rigtig Marantz garanti udover SunAudio?

Nu ved jeg ikke hvad du mener med "Marantz garanti", men vi giver 3 års fuld garanti på alt hifi og surround udstyr (hvilket groft sagt vil sige alt andet end TV og projektorer)

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Adam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 01:04 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

For at slå følgende fast; Post Danmark forsikrer IKKE deres pakke-post, med mindre man udtrykkeligt beder om dette (og betaler ekstra for det!). Post Danmark har et maksimalt erstatnings-niveau på 5000,- DKR, hvilket er fastsat af gældende lovgivning. Jeg har prøvet at få en computer leveret gennem PostDK, og de "tabte" den (desværre), så den var smadret indeni (drevophænget røg ud af holderen og flækkede mainboardet) - PC'en kostede 9000,- og jeg fik 5000,- i erstatning! 4000,- ud af vinduet - MEGET SURT!

Hvis du endte med at ikke at få dækket de 4000 kr, så er det da fordi du ikke har været god nok til at holde forhandleren i nakken. Jeg har da aldrig hørt om noget lignende. Hvis ikke postdanmark dækker skader under transit, så skal forhandleren. Ellers skal man i hvert fald ikke handle der.

Til top Vis Adam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adam

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 07 Marts 2005 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Med ovenstående bemærkninger fra Otto og Adam burde alt tvivl vist være ude af billledet!

- BR

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Dav

jeg gad også godt vide hvilken forhandler der IKKE holder kunden "fri" fordi transporten har ødelagt produktet ! det lyder helt go' nat i mine ører.

internt i danmak koster forsikring med post dk, altså meget lidt ift. forsikrings summen. så man er godt dum hvis man ikke fuld forsikre sin pakke. og bla. er forsigtig pakker jo automatisk forsikret.

jeg er sikker på SUN udøver go' kunde service, men de er altså ikke bedre end feks. TC.

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

krabbefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2004
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

NitroBlast skrev:

Jeg har prøvet at få en computer leveret gennem PostDK, og de "tabte" den (desværre), så den var smadret indeni (drevophænget røg ud af holderen og flækkede mainboardet) - PC'en kostede 9000,- og jeg fik 5000,- i erstatning! 4000,- ud af vinduet - MEGET SURT!

Sorry for off-topic

Det kan jeg godt nok ikke forstå.

For det første, hvis du fik 5000, hvad skete der med resten af computeren, der måtte da være noget som virkede, som du kunne sælge?

Og for det andet, det kan da ikke være din fejl at de taber den?

Du har da først købt computeren, når du har den i hænderne, eller er jeg helt galt på den?

Til top Vis krabbefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krabbefar

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes