Forfatter |
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 12 Marts 2005 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har tit spekuleret over hvor meget det vil give at prøve med noget afkobling af b.la mit cd drev og D/A konverter, men har holdt lidt tilbage da prisen på afkoblingsfødder er lidt småpebrede efter min mening, og pengene få pt. Så var jeg en tur i Netto i dag og der faldt jeg over et stort gulv skum puslespil, umiddelbart af en type skum som jeg mente kunne bruges til afkobling, så jeg købte sådan en pakke, den fylder vel 2 kvm når den er samlet så der skulle være nok materiale at tag af .
Nu er jeg blevet færdig med at klippe fødderne ud af skummet med en saks sat dem under forforstærker, D/A konverter og cd drev, og umiddelbart synes jeg det har gjort en forskel, detaljeringen er øget og rummet er blevet en smule større, men jeg skal lige eksperimentere lidt mere for at være sikker på det ikke bare er mig der der synes der SKAL give forskel. Men det er ihvertfald billigt, hele pakken kostede 39 kr.
__________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 12 Marts 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
- jeg tager hatten af for den kreative tilgang til en økonomisk løsning.
Hvis det lyder som om det virker, så virker det.
Selv har jeg Jjazz-fødder - de er nu ikke så dyre, synes jeg, men koster selvfølgelig lidt mere end 40 kroner. Om de er bedre end din løsning ved jeg selvsagt ikke, men de var MEGET bedre end de stumper viskelæder (du læste rigtigt ) jeg havde sat under mine HT´ere før.
MVH __________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
Til top |
|
|
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
Sendt: 12 Marts 2005 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej !
Jeps !....fedt at experimentere ,har selv prøvet forskellige typer "skumgummi" og det virker 
Dog viser erfaringen at der er stor forskel på typen/kvaliteten - de fleste materialer "kolapser" altså bliver helt flade efter kort tid ,og dermed mister man virkningen !
Så det er ikke for sjov ,at man har brugt tid (og penge) på at finde den rigtige gummi-blanding ,tilpasset vægt ,således afkoblingen holder i mere end et par dage......og det vil de fleste gerne betale "lidt ekstra" for.
Bond __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man har en 2 punds mukkert, en 25mm+ hugpibe og et spækbræt; ja så kan det gøres billigere!!!
Løs en billet til svømmehallen, udvælg dig materialer blandt badevinger og skummadrasser, find nu et roligt hjørne (her kan skummadrasserne også virke som en læskærm) og hug dine afkoblingsfødder ud.
Husk at bruge spækbrættet ellers kan svømmehallens fliser godt tage skade og så bliver badeklovnen sur!!! Bliver han sur alligevel kan det godt betale sig, at have et stykke chokolade med til hans blodsukker!!!
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Man kan også prøve at total afkoble vha. en 12" cykelslange. Så hænger apparatet og dingler på en luftpude. Personligt bruger jeg korkklodser, som jeg har lavet af gulvkork. I øvrigt kan det sagtens være, at apparater har det bedst på deres egne fødder.
|
Til top |
|
|
T2Madsen Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Marts 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 141
|
Sendt: 14 Marts 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Hvis man har en 2 punds mukkert, en 25mm+ hugpibe og et spækbræt; ja så kan det gøres billigere!!!
Løs en billet til svømmehallen, udvælg dig materialer blandt
badevinger og skummadrasser, find nu et roligt hjørne (her kan
skummadrasserne også virke som en læskærm) og hug dine
afkoblingsfødder ud.
Husk at bruge spækbrættet ellers kan svømmehallens fliser godt tage
skade og så bliver badeklovnen sur!!! Bliver han sur alligevel kan det
godt betale sig, at have et stykke chokolade med til hans blodsukker!!!
|
|
|
Fed humor!!! .... Ja, jeg griner skú stadig!  .......
__________________ V.H. Steffen
TeacVRDS10SEmod.//TacT2.2Xaaa//ZapPu lse2.2 SE//Dali40SE//TacT W210//CoralX15
|
Til top |
|
|
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
Sendt: 16 Marts 2005 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe ja det må man sige, og jeg kan se at de på min 24 kg tunge DAC der synker de i midten og siderne ryger opad, så der er effekten nok ikke så god, men på min cd afspiller ser det ud til det virker. Tak for kommentarene  __________________ Jesper Juul
|
Til top |
|
|