Sendt: 19 Marts 2005 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg er nok ikke lige den der ved mest om forskellen, da jeg aldrig har hørt en NAD S500i. Jeg har dog fået fortalt at den nye skulle have en ny (og bedre) D/A converter samt et drev der skulle være mindre kræsen mht. brændte cd'er. Nogle siger den nye benævnelse er en dårlig undskyldning for at gøre afspilleren 3500 kroner dyrere, medens andre mener der er sket lydmæssige forbedringer.
Min egen NAD S500 har det ikke altid lige godt med brændte cd'er. Nogle gange vil den, andre gange vil den ikke. Men det generer mig nu ikke da jeg ikke har brændte cd'er. Dukker der af og til en op, ryger den i DVD'en.
Jeg vil klart mene Silverline serien er værd at gå efter på brugtmarkedet idag. Især forstærkeren S300 er en fremragende forstærker til prisen. Den har godt med power, lyden er rigtig lækker og rimelig neutral og så er den bygget flot og solidt. CD-afspilleren besider efter min mening de samme egenskaber, men er måske i mine øjne en anelse mindre "best buy" i forhold til S300. Kombineret lyder de dog i mine øre fortræffeligt sammen og så ser det samtidigt hammer lækkert ud! Prisen afhænger naturligvis af alder og stand m.m. men 12.000 lyder meget fornuftigt.
Håber du trods alt kunne bruge det til lidt. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|