Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 237
Sendt: 22 Marts 2005 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
Jeg har EAR One monoblokkene fra Acoustic Reality og Pre One forforstærkeren. Lyden er jeg egentlig meget godt tilfreds med, men jeg må jo nok indrømme, at jeg savner en Remote Control så man kan skrue op og ned for Volumen..! Derfor er det vist kun et spørgsmål om tid før jeg må finde en anden Forforstærker..! Det ville også være rart hvis den kunne køre Bal. Jeg har tænkt lidt på noget brugt Krell eller Mark levinson. Evt. noget gryphon.
Er der nogen der har erfaringer med en kombi mellem ICE power og disse mærker....?
Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 188
Sendt: 22 Marts 2005 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
Hvis det er eAR Pre One du har så skulle den vel være en NLE, men om det også er et NLE11 volumenpotentiometer som er heri er jeg lidt i tvivl om. Hvis det er kan man jo købe dette nok lidt pebrede kit: http://www.bentaudio.com/parts/dact.html
Jeg leder også efter en god forforstærker, måske med rør. Audia Flight Pre`en lyder dog også godt sammen med Icepower, men en ca. pris på over 30000kr er jo mange penge...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum