| Sendt: 24 Marts 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hr netop (bare for sjov forstås ) prøvet at lave en backup af en film. Min sony dvp-s 725 læste den uden problemer, og jeg må sige at jeg er imponeret af kvaliteten, som DVD shrink er i stand til ifht. andre backup's jeg har set. Men det var jo på et 32" crt. Den måtte jo også prøves på projektoren.
Min projektor kører via en denon 2910, som jeg ved ofte har problemer med alle former for brændte skiver, men nu var det første gang jeg prøvede DVD-R på den og det gik helt galt.. det lykkedes mig ikke at komme længere end disclaimeren på nogen film. Spørgsmålet er så om jeg bare skal prøve at glemme at min 6000 kr's DVD ikke vil afspille det der står i annoncerne, eller er det bare mig der er en klovn?
Brænderen er en LiteOn(internt i min laptop), og jeg brænder ved dens max. som er 4x. (skiverne er Verbatim, 8x cert.)
Skal jeg ændre noget i DVD-skrivningen eller er der nogle bedre medier?
Et lille sidespring; min brænder kan også dual-layer +R, men jeg har set at skiverne koster +60 kr, er det rigtigt, og har jeg ret eller har jeg ret, når jeg formoder at der er kompatibilitets problemer med DL skiverne?
På forhånd tak for svarerne, og i er tilgivet hvis der kommer et skældsord eller 2 om Denon...
|