| Sendt: 28 Marts 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej så...
Jeg ville som bare lige fremvise en test fra www.tomshardware.fr ( http://www.tomshardware.fr/articlemoniteur.php?IdArticle=855 &NumPage=1), hvor de tester 6 forskellige 26" LCD skærme, da testen er på fransk skal jeg ikke komme nærmere ind på hvad de skriver, men kan da konkludere at Samsung LW26A33W får Editor's Choice, over følgende modeller:
Sony KLV-26HG2
Sharp Aquos LC26GA3E
Philips 26PF9946/12
Dell W2600
Neovia NEO26DT
Jeg håber folk kan få lidt ud af det, da LCD market jo ikke ligefrem er nem at finde rundt i, jeg selv må sige og være meget tilhænger af at prøve den Samsung, men igen er jeg lidt tilbageholdende når jeg ser hvad Telepuls postede fra What HiFi Sound and Vision's stor test, blot med 32" modeller, der i blandt Samsung's 32" model LW32A33W typen. som blot får 3 stjerner, hvor jeg personligt undre mig over at lillebror er istand til at få editor's choice fra tomshardware som jeg personligt finder meget professionelle i deres vurdering og testning af produkter, men igen er der vel ikke andet at gøre end at prøve skidtet, jeg håber da at nogle måske har fundet ud af hvad de gerne vil prøve på LCD market. 
|