Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 16:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Bio Seerup - Lidt billeder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 467
Sendt: 14 April 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:

Muligheden er også at sætte et lille bararrangement med køleskab og et fadbamseanlæg(Har det allerede) op der hvor stolene står. Hvad siger I, ville der være bedre?

Tjaa. hvis det ikke kun er konen og dig der skal sidde og se dirty dancing med hinanden i hånden, men det også skal bruges til lidt SACD og DVD-koncerter med gutterne ville det da være et hit med en lille bar og et fadapparat.

vibocold laver nogle fine små minibarer, se evt. billede i min tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18649&P N=2

Seerup skrev:
som I kan se på pilen er der en slags rørkasse i loftet langs 3 af rummets vægge. Jeg har tænkt mig, at få indbygget nogle spots deri. hele vejen rundt. Min svigerfar er pensioneret elinstallatør, så jeg forestiller mig, at det er et projekt han kan hjælpe lidt med.

Vær opmærksom på de nye regler vedr. indbygnings spot. Da min elektrikker kom med de kasser hvor spottene skal sidde i troede jeg han tog gas på mig. De er på størrelse med et babybadekar. Den der med urtepotteskjulere går ikke længere. Men det ved din svigerfar sikkert alt om.

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 14 April 2005 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:
Seerup skrev:

Muligheden er også at sætte et lille bararrangement med køleskab og et fadbamseanlæg(Har det allerede) op der hvor stolene står. Hvad siger I, ville der være bedre?

Tjaa. hvis det ikke kun er konen og dig der skal sidde og se dirty dancing med hinanden i hånden, men det også skal bruges til lidt SACD og DVD-koncerter med gutterne ville det da være et hit med en lille bar og et fadapparat.

vibocold laver nogle fine små minibarer, se evt. billede i min tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18649&P N=2

Ja jeg har godt set køleskabet på din og på Ingenørens tråd tidligere. Det ser sgu ret frækt ud!!

-jan- skrev:
Seerup skrev:
som I kan se på pilen er der en slags rørkasse i loftet langs 3 af rummets vægge. Jeg har tænkt mig, at få indbygget nogle spots deri. hele vejen rundt. Min svigerfar er pensioneret elinstallatør, så jeg forestiller mig, at det er et projekt han kan hjælpe lidt med.

Vær opmærksom på de nye regler vedr. indbygnings spot. Da min elektrikker kom med de kasser hvor spottene skal sidde i troede jeg han tog gas på mig. De er på størrelse med et babybadekar. Den der med urtepotteskjulere går ikke længere. Men det ved din svigerfar sikkert alt om.

Han Har faktisk allerede kigget på det og sagt god for det. Jeg var ikke klar over at der er kommet nye regler, men det må han efter alt at dømme vide for det er kun et ½ år siden han solgte sit firma.

Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 14 April 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Seerup skrev:
Bjørn B skrev:

Hej Seerup.

Det kan kun blive godt, ser frem til flere billeder af din fremgang

Hvor i Århus bor du, jeg bor selv i Risskov...

Jeg bor i Kalenderkvarteret i Hasle. Puhh Hasle .... det klinger ikke specielt godt, men kvarteret er sgu helt ok man nu liiige ser bort fra postnummeret

Jeg arbejder ude i Vejlby, så Risskov er jo " lige ovre på den anden side af vejen"

MVH

Seerup

OK, Nej kalender kvateret fejler bestemt ikke noget, og det er da også lidt af en kasse du/i har jer 380Kvm  bor selv i et 94Kvm rækkehus  

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 14 April 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Ja det er sgu ikke plads vi mangler.... snarrere timer i døgnet til, at få udnyttet dem alle, og penge nok til få nyt legetøj til alle rummene.......
Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 14 April 2005 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Den med spots i rørkassen kan du godt uden de kasser! Så længe du overholder afstanden bagtil som fabrikanten forskriver...

Det er bare med at komme igang med det bio rum



__________________
Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ
 
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 22 April 2005 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Hej Seerup.

Det ligner et meget spændende projekt du har gang i, det vækker minder.....

Det er nok en god idé med at bruge Astro-sæderne som gæstepladser, så kan du evt. integrere dem senere, hvis du synes de passer ind. Ellers kan jeg kun anbefale at holde øje med diverse biografer som skal renoveres, her er der ofte stole at hente, til rimelige penge. Jeg selv gav 1000 Kr for mine 4 stole (se evt. min tråd), dem har jeg selv ombetrukket.

Jeg vil spændt, følge dit projekt......

Dief



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 24 April 2005 kl. 19:10 | IP-adresse registreret  

Dief skrev:

Det er nok en god idé med at bruge Astro-sæderne som gæstepladser, så kan du evt. integrere dem senere, hvis du synes de passer ind. Ellers kan jeg kun anbefale at holde øje med diverse biografer som skal renoveres, her er der ofte stole at hente, til rimelige penge. Jeg selv gav 1000 Kr for mine 4 stole (se evt. min tråd), dem har jeg selv ombetrukket.

Hey Dief

Tak for din interesse. Jeg har tænkt og tænkt..... og er nået til den beslutning, at der under ingen omstændigheder skal være bilsæder i min bio. Bio'en er måske ikke lige frem High End, men den ender såmænd nok med både, at have kostet en del penge, og også en del tid,- så skal sammenhængen sgu være iorden.

-De stole skulle aldrig have været overvejet.

Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 28 April 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Læs update i første post
Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
jetz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Er det kun mig der studser over datoen på din up-date

Lækkert projekt ellers, vi er jo nogle der endnu ikke har pladsen til den slags udskejelser...

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

he he... datoen er rettet.... jeg er ikke engang fuld, og det er over middag. Jeg ved ikke lige hvad der gik galt!?
Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 28 April 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

jetz skrev:

Lækkert projekt ellers, vi er jo nogle der endnu ikke har pladsen til den slags udskejelser...

Tak skal du have!!

Mht. pladsen var det et krav da vi købte nyt hus, at der skulle være plads til en lille legeplads til mig!

Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 28 April 2005 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Det var pudsigt, jeg har lige rettet JBL-TI-5000's indlæg, med datoen idag. Det må være 04 og 05 som forvirrer folk.

Glæder mig til at se billeder af lærredet....

Dief



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Jeg burde have smidt nogle nye billeder for noget tid siden, men der er indimellem lidt for meget at se til i en stor butik. Jeg regner med, at være klar til, at smide nogle nye billeder op iaften eller imorgen formiddag!
Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

så kom  der endeligt nye billeder. Se første post!
Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 01:36 | IP-adresse registreret  

Det går godt nok stærkt fremad med din bio, ser flot ud.

Dief



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 
-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 467
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 07:46 | IP-adresse registreret  

ja, det begynder at ligne noget. Har du droppet baren?
Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted
 
Seerup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Dief skrev:

Det går godt nok stærkt fremad med din bio, ser flot ud.

Dief

Tak skal du have! Jeg synes nu selv, at det kunne gå meget hurtigere, men der er ikke så meget tid. Jeg har fuldtidsarbejde, og læser samtidigt informations teknologi på Ålborg universitet. Vi er ved at skrive års opgave, så selvom bio'en er næsten klar har jeg endnu ikke haft tid til, at se en hel film dernede.

 

-jan- skrev:

ja, det begynder at ligne noget. Har du droppet baren?

Jeg er på overvejelsesstadiet. Min kone og jeg har snakket om, at lave en lounge i det opholdsrum der er lige inden bio'en. Kan vi blive enige om det, kommer baren ikke op inde i selve bio'en.

Til top Vis Seerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Seerup Besøg Seerup's Websted
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Rigtig flot - flere billeder er altid velkommen
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Det ser ud til at blive en rigtig hyggelig hjemmebio!

Og når nu du har så travlt er det da dejligt at kunne glæde sig til at der bliver tid til at smække fødderne op og se et par film.



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 04 Maj 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Det ser godt ud synes jeg :)

Jeg har måske overset det et sted, men hvor stort er rummet?
Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 

<< Forrige Side af 10 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes