| Forfatter |
|
JackDSølbeck Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 25 April 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var ude i Bilka idag hvor de har 42" PA50 til små 20.000,- Ved siden af havde de et Viera 37" PA30 til 22.000.
Jeg spurgte om ikke PA50 var efterfølger til PA30 og fik at vide at det var det ikke PA30 var bedre og derfor også den højere pris, er det ikke en gang l**t at lukke ud ?
PA50 skulle være den nye model der også kommer i PV500 med højere opløsning,SD indgang m.m.
Er der nogle der har erfaringer/tests af den nye PA50 og evt. ved om de designmæssigt ligner hinanden ?
Der skulle vel heller ikke være andre skærme der skulle kunne nærme sig PV500 når den kommer i maj.
__________________ Panasonic PA50E 42" plasma, Yamaha RX-V2500, Infinity Kappa sub, Jamo home cinema Center, Jamo compact sat satelitter, Phillips dvd 70 optager.
|
| Til top |
|
| |
iceman24 Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har selv 37" PA30 modellen
OG den Nye PA50 er efterfølgeren, den har bl.a. 8,4 mio farve nyancer og sub pixel control
Hvor PA30 har om kring 1-2 mio farve nuancer og ingen Sub pixel
control.... jeg har selv set PA30 og PA50 ved siden af hinanden med
godt signal fra dvd og jeg kunne ikke se den store forskel...
men på papiret er PA50 bedre end PA30.....
OG JEG TROR IKKE BILKA VED HVAD DE SNAKKER OM....
BILKA Holstebro sælger f.eks 37" PA30 til 19.995 kr og 42" PA50 til det samme
__________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 April 2005 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der virkelig ikke nogle der har købt dette vidunder ?
__________________ Panasonic PA50E 42" plasma, Yamaha RX-V2500, Infinity Kappa sub, Jamo home cinema Center, Jamo compact sat satelitter, Phillips dvd 70 optager.
|
| Til top |
|
| |
jakobskovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige bestlit en i Tyskland, vil da gerne vende tilbage når jeg har lidt flere erfaringer, send evt en PB så jeg husker det.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Maj 2005 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan få den til kr. 15.500,- lige over grænsen så jeg satser på at betale det imorgen og afhente fredag. Nogle der kan sige hvor meget sådan en svend fylder. Skulle jo gerne kunne have den med hjem.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 01 Maj 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Bilka i Tilst henger også en TH42PA50 og en TH37PA30 ved siden av hverandre. Jeg synes helt klart at PA50 ser bedre ut med TV signal, jeg har ikke sett de med DVD. Angående prisforskjeller så ser det ut til at PA50 har en lavere veiledende pris enn PA30. Men det er vel også meningen at Plasma skal bli billigere som tiden går :)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Maj 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
| I Bilka i Tilst henger også en TH42PA50 og en TH37PA30 ved siden av hverandre. Jeg synes helt klart at PA50 ser bedre ut med TV signal, jeg har ikke sett de med DVD. Angående prisforskjeller så ser det ut til at PA50 har en lavere veiledende pris enn PA30. Men det er vel også meningen at Plasma skal bli billigere som tiden går :) |
|
|
Har også været i Tilst, og kan ikke være mere enig med dig, synes også at farvedybden er bedre på PA50'eren
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Maj 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
JackDSølbeck skrev:
| Jeg kan få den til kr. 15.500,- lige over grænsen så jeg satser på at betale det imorgen og afhente fredag. Nogle der kan sige hvor meget sådan en svend fylder. Skulle jo gerne kunne have den med hjem. |
|
|
Håber du har en stor bil, helst en varevogn. Sådan en fætter skal transporteres stående, så alm familie biler som f.eks. Mondeo (den nye model) kan den ikke være i.
Dette er en af grundene til at det plasma som jeg har bestilt kommer med UPS
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 01 Maj 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skal det transporteres stående?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 01 Maj 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
|
Hvorfor skal det transporteres stående?
|
|
|
Plasma'er er ret følsomme overfor stød når de ligger ned. Der sker ikke noget som sådan ved at de ligger ned, men den tager nemmere skade hvis man taber kassen. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Maj 2005 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Napper svigerforældres SEAT Alhambra, den burde kunne klare det, og til andre der vil vide mål er de her:
Außenmaße der Verpackung sind: L=126cm,H=81,5cm,T=40cm
En af mine venner skal lige have et med når nu jeg skal derned, 2 styks pa50 med rombeformet fod der kan drejes 17 k :)
Endelig et kanon tv til en kanon pris, Pioneer må hellere lette røven hvis de skal følge med !
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 02 Maj 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mener der er en eller anden hældningsgrad man skal respektere når man transporterer plasma.Fordi plasma er vædske.Pioneer er v at lette røven.435FDE annonceres nu til ca 21,5k i Tyskl.Og den er altså m højere opløsning!Forøvrigt små prisfald i hver uge lige for tiden.Gad vide om det skyldes dollarkurs,almen prisfald på plasma eller er det den kommende Pana 500 man vil presse????
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 03 Maj 2005 kl. 02:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er meget tæt på at købe den 500E da jeg ikke rigtigt tør købe pioneer´s, da jeg frygter at der kommer en ny model lige rundt om hjørnet. Specs på det panasonic er også rigtig gode, og så til under 3k euro!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke vente på mit, de siger nu at det først er hos dem næste onsdag, arghh
|
| Til top |
|
| |
guru Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 06 Maj 2005 kl. 01:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit kom i tirsdags og kom op på væggen her til aften. Det har afløst et 36 tommer crt (Philips 36PW8719) og indtil videre er jeg godt tilfreds med billedkvaliteten.
Jeg regner med at tage et par billeder og lave et indlæg i weekenden, so watch this space
|
| Til top |
|
| |
BeeVee Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 06 Maj 2005 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken skærm har du anskaffet dig, hvorfra og til hvor meget ??  __________________ mvh
BeeVee
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Maj 2005 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik mail fra digitalio.de, at de regner med at min PA50'er bliver sendt i næste uge
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Maj 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et Radeon 9800 pro iceq, hvilket kable skal jeg bruge for at tilslutte dette til PA50 ?
Kan man desuden få en kabel der går fra lydkort i pc til stereoanlæg. Der er jo 1 stik i indag til pc der skal splittes til 2 i anlæg. Evt. link til disse vil jeg sætte meget pris på. Jeg har haft lavet et lydkabel før,men det var da helt hen i vejret, masser af støj.
|
| Til top |
|
| |
scrotum Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 07 Maj 2005 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil gætte på et svhs til scart kabel og mht lyden findes der et kabel der går fra et enkelt til 2 phonostik. Begge dele kan købes alle steder tror jeg (kvickly, expert osv). Sidst nævnte følger med hvis man køber en discman... (benytter jeg selv  )
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Maj 2005 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke noget med at man kan få DVI til komponent kabel der skulle give bedre kvalitet ?
Alle kablerne skulle gerne være over 5 meter eller ihvertfald 3. Evt. links til edbpriser eller noget ville være guld, på forhånd tak !
|
| Til top |
|
| |