Bruger siden: 12 August 2003
Status: Offline Indlæg: 11
Sendt: 27 April 2005 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
Jeg står over for at skulle købe en HDD/DVD recorder, og er blevet meget i tvivl mht. hvad jeg skal vælge. Jeg har læst en masse anmeldelser på nettet, men de har næsten bare gjort mig mere forvirret end jeg var
Min første intention var at købe Philips DVDR-725, men efter at have læst anmeldelser hvor den bliver hærget på både funktions, billed og fjernbetjenings siderne, er jeg kommet lidt mere i tvivl.
Jeg har så efterfølgende læst anmeldelser af JVC DR-MH30 og Pioneer DVR-520H.
Jeg er nu interesseret i at høre jeres (begrundede) svar til hvorfor jeg bør købe den ene frem for den anden. Erfaringer uden købs-bud er også yderst velkomne.
Bruger siden: 28 December 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
der er også mange forhandler der fraråder at købe philips dvd produktor både på grund af kvaliteten og mangel på reservedele,hvis det skulle gå istykker, har selv en pioneer 440 og det køre
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum