| Forfatter |
|
peer2z Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det siger de i denne test!
http://www.alfaview.dk/images/pdf/testgear.pdf
Hvad tror I, kender i ´testGear' laver de reelt tests eller hjælper de blot med at sælge for deres venner?
Hvad med specs? Jeg har det med at blive imponeret af forkortelser, og der er mange af dem... Desværre ved jeg ikke hvad de betyder.. 
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
magasinet hedder Gear. Det er en blanding af bilmagasinet og M!
Personligt har jeg læst et par af deres tidligere anmeldelser, og jeg må sige at jeg ikke er imponeret...deres argumenter er sjældent specielt saglige.
Bladet kan købes ved de fleste kiosker.
Se deres hj.side http://www.gear-online.dk/
Mvh Morten
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
anmeldelser o.lign er jo kun vejledende, og giver en indsigt i anmelderens opfattelser/erfaringer med produktet.
jeg kan ikke huske om det var dette tv, eller anden model jeg så i deres shop i odense, men de 2 LCD de havde var ikke noget jeg ville investere i. Billedet var pænt, men der var flimmer i øverste højre hjørne ..
Jeg har haft et abonnement på Gear en overgang, men valgte det fra igen, da jeg synes at de ofte springer let henover anmeldelserne.
Jeg savner lidt info om betragtningsvinklen, der dog sjældent er så elendig på LCD. og opdateringshastighed..
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 29 April 2005 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
Jeg har haft et abonnement på Gear en overgang, men valgte det fra igen, da jeg synes at de ofte springer let henover anmeldelserne.
|
|
|
Du har ret. Til gengæld er pigerne i bladet flotte. Desværre er det ikke rigtigt nok. . . . __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 30 April 2005 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
witzel skrev:
|
|
|
|
Du har ret. Til gengæld er pigerne i bladet flotte. Desværre er det ikke rigtigt nok. . . .
|
|
|
Det er vel lidt samme niveau som f.ex. M! anmelder på. Det virker som samme målgruppe for de blade, i hvert fald. __________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 30 April 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at gå ned i butikken og kig på skærmene, så får du formentligt svaret... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 30 April 2005 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan også prøve at finde ud af hvem der laver skærmpanelet, det kunne meget vel være Samsung eller en anden kendt mærke, da der ikke findes så mange der producere panelerne, jeg ved godt det ikke fortæller så meget om billed kvaliteten,men det kan give en et prej om holdbarheden/kvaliteten.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 30 April 2005 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Etter å ha sett den nye PA50 serien til Panasonic ser jeg ingen grunn til å vurdere andre fjernsyn. Den er heller ikke avskrekkende dyr (12300 Tyskland, 17100 i Norge, glemte å se hva den kostet i Bilka.)
Noen som vet om HD modellen PV500 å se noe sted i Århus?
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 30 April 2005 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke man skal forvente,at se PV500 før medio maj.Når man scroller rundt på de Tyske netbutikker erfarer man,at ingen har den på lager !! Men SPÆNDENDE !!
|
| Til top |
|
| |
mufcdk1974 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 30 April 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|