Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 12:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: sony hs 50 projektor køb (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
fønix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2004
Status: Offline
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

hej alle sammen

jeg er interesseret i sony hs 50 projektoren er det rigtigt at den kan skaffes i tyskland til cirka 15500 hos digitalo

er der nogle minusser ved denne for for køb evt garanti hvor får jeg den repareret hvis den går i stykker skal den sendes til tyskland

er der nogle der har handlet på denne måde

kan den skaffes billigt i danmark

jeg har set at prisen i kbh er cirka 23500

svar udbedes tak

tlf 21409270

Til top Vis fønix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fønix

mufcdk1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Hos Digitalo koster den ca. kr. 17700. I DK har jeg set den til kr. 20000 som den billigste på HIFIpriser.dk.
Til top Vis mufcdk1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mufcdk1974

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Jeg har en rigtig god ven der købte i Tyskland, firmaet han handlede med var ret godt men.

Jeg ville personligt aldrig spare de penge der er ved at købe i Tyskland eller andre steder i verden, nu skal jeg berette hvorfor.

Han modtog projektoren som han skulle, efter kun 2 uger gik den i stykker, han spurte hvad han skulle gøre, jo send den ned til os og vi får den lavet, og ganske rigtigt efter 6 uger fik han den retur, efter kun 2 måneder gik den i stykker igen, hvad skal Jeg gøre spurte han, jo send den ned til os, og igen gik der 6 uger.

Men man kan ligeså godt være uhældig at de ikke vil reperere den, uden betaling eller at det ikke bliver lavet ordentligt, og så er det sværere at slosse med dem i Tyskland, end en butik/grossist i Danmark hvor man kan møde op og snakke ansigt til ansigt, med ham der solgte den.

Jeg ville på ingen måde undvære min projektor så længe, selv om servicen var god og han fik det lavet uden beregning, så der det alt for længe at vente.

Nej skal man handle, skal man sikre sig at foretningen/grossisten har eget værksted ( autoiseret selvfølgelig ).

Man kan også være heldig at det bare holder, men har levet af at sælge projektorer, og ved hvor ofte de går i stykker.

Men det er selvfølgelig kun min mening.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

mufcdk1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 02 Maj 2005 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Sig mig har Sony ikke Europa garanti?
Til top Vis mufcdk1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mufcdk1974

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

mufcdk1974 skrev:
Sig mig har Sony ikke Europa garanti?

Jo men oftes skider forhandlerne højt og flot på dette da varen ikke er købt i deres butik, de sender det bare videre til hvor det er købt, og så venter man lige så lang tid.

Og jeg kan godt forstå dem, du har jo ikke lagt pengene i deres butik, men de skal have udgifterne i arbejdstid og forsendelse, så at de ikke vil respekterer denne ordning er i mine øjne fuldt forstøelig.

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

stku
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Nu tager det ikke 6 uger at sende til tyskland og tilbage igen, iøvrigt tror jeg en en dansk forhandler kunne have taget den samme tid for at løse problemet, da han højst sansynligt sender den det samme sted hen.

Jeg synes ikke servicen er dårligere i tyskland end i dk (faktisk har jeg oplevet det modsatte), så jeg kan ikke se argumentet for ikke at købe i tyskland. 

Til top Vis stku's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stku

Sims-m
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 03 Maj 2005 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

er der nogen der ved om det ikke bare er muligt selv at kører ud på et dedikeret sony værksted og de så ordner fejlen. i stedet for at skulle igennem en eller anden tilfældig butik, der åbenbart generelt skider på den slags regler?

2*SA1550
SA520AV
de sidste fire snakker vi ikke højt om, men de er der
Jamo E6SUB
Xbox 360
Wii
Til top Vis Sims-m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sims-m

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes