Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: opgradering af Denon 2800mkII (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ifgy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 09 September 2003 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

ohøj drenge ..

har lige bestilt en Denon 2800mkII fra http://www.digitalo.de - hvilket i øvrigt tager ret lang tid inden de opfatter, at jeg har indbetalt pengene  !!

Anyhoo .. så tilbudet for opgradering af 2800mkII inde på HiFiKlubben.  (http://www.hifiklubben.com/dk/show.php?folder=137&PHPSESSID=267d0b77476d316b0bfc73746012e4f8)

Ved I, hvad opgraderingen egentlig gør bedre, andet end muligheden for Progressive Scan. Har mailet dem, og fået at vide, at det koster 500,- at få den opgraderet, da jeg jo som sagt ikke har købt den hos dem.

Er det, efter jeres mening, de 500,- værd ? er der nogen der egentlig kender til denne opgradering ??

Mvh.

ifgy

Til top Vis ifgy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ifgy

Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 September 2003 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Mener du den software-opgradering der giver afspilleren adgang til pal-progressiv? Hvis ja, så kan det godt betale sig, hvis dit TV/projektor køre progressiv. 

ifgy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2003 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Jannick skrev:
Mener du den software-opgradering der giver afspilleren adgang til pal-progressiv? Hvis ja, så kan det godt betale sig, hvis dit TV/projektor køre progressiv. 

ja, men du måtte godt tjekke det smarte link jeg havde sat ind .. det plejer man at gøre ?

Som der står: "DENONs ingeniører har arbejdet hårdt på at fintune software styringen af disse tre modeller i forhold til de mange (og ofte tvivlsomt indspillede) DVD-plader som hele tiden kommer på markedet, ligesom ydelsen har fået et ekstra nøk opad. Men vigtigst af alt er lovliggørelsen af Progressiv Scan featuren som nu også kan anvendes på DVD-plader fra det Europæiske marked (Region 2)."

Det vigtige, som jeg jo siger - hvorfor læser du ikke, hvad jeg skriver ?  - er, om "et ekstra nøk opad" er de 500,- værd ? og hvad består det ekstra nøk egentlig af ?

btw: mit TV kan (vist) ikke køre med Progressive Scan. (Sony KV-32FQ70)

Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 September 2003 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Hov, hov du. Jeg misforstod bare lige noget i din tekst. Jeg er lige kommet trættende hjem fra en hård skole- og arbejdsdag, så det må respekteres.

Anyway, jeg er næsten sikker på at der ikke er noget "ekstra nøk opad". Det forstår jeg simpelthen ikke hvorfor de skriver.

Da jeg var nede og spørge om opgraderingen i Hi-fi klubben, nævnte han kun muligheden for at se R2 film med Progressive Scan.

ifgy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2003 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

ha ! hvis der er nogen der forstår din situation, så er det ................................................................... zzZZzzZZZzzZZZZ

huuop .. argh - sorry !

hvad sagde du ?

ej, tak for responsen, Jannick

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes