| Forfatter |
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg ved ikke om det har være oppe før, men kunne man ikke vise antal aktive brugere på chatten på forum siden evt ved siden af aktive på forum.
så kunne man slippe for at logge ind for at se om der er nogen
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nemlig
Har lige været inde og runde chatten, for at finde ud af at jeg var den eneste der. Jeg må indrømme at jeg ofte snakker med mig selv, når slår græs etc, men at chatte med mig selv - der sætter jeg grænsen. 
Brian
__________________ http://www.odysseyaudio.dk
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lader til at aktiviteten er størst om aftenen - i går nåede vi over 30 chattere...
Anyway, så kommer der, i den nye version, en "online tæller" på selve indgangssiden til chatten, så man kan se hvor mange der online, og i hvor mange der er i de enkelte rum...
Sådan ser den nye "Chat-Count "ud:
|
| Til top |
|
| |
Brownie Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 45
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvornår er den nye version af Hifi4all forresten klar?
Mvh Brownie __________________ Tubbs:"Ever had a standing ovation?"
Crockett:"Not since I got rid of my waterbed."
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Udmeldig kommer på forsiden af HIFI4ALL.DK, når vi er ved at være der. Indtil da holdes kortene meget tæt til kroppen
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
super det er en klar forbedring, men dovenskaben byder mig at spørge om det var muligt at for den med på forum forsiden?
|
| Til top |
|
| |
Only2channel Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 09 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt at der bliver snakket så meget om den chat, jeg har været inde i diverse forums og kan se at der bliver der lukket og skældt ud fordi det ikk lige drejer sig om det det nu skal.
Men på chatten er det da tit privatsnak der slet ikke drejer sig om hifi, meget tit er det om mobiltlf og computere.
Jeg undrer mig lidt over at man godt må DER, men ikke i diverse forum ?
Det er ikk så meget jeg har kigget/været på chatten, men den virker som en stor familie - hvor 7 snakker sammen om alt, resten kigger på. Så for mig at se er det ikk noget under at der ikk er SÅ mange der gider den chat.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Only2channel skrev:
|
Sjovt at der bliver snakket så meget om den chat, jeg har været inde i diverse forums og kan se at der bliver der lukket og skældt ud fordi det ikk lige drejer sig om det det nu skal.
Men på chatten er det da tit privatsnak der slet ikke drejer sig om hifi, meget tit er det om mobiltlf og computere.
Jeg undrer mig lidt over at man godt må DER, men ikke i diverse forum ?
Det er ikk så meget jeg har kigget/været på chatten, men den virker som en stor familie - hvor 7 snakker sammen om alt, resten kigger på. Så for mig at se er det ikk noget under at der ikk er SÅ mange der gider den chat. |
|
|
Du drejer lige trådens oprindelige emne, men du skal gerne få et svar: Chatten er ment som suplement til forummet, så diverse off-topic snak bla. kan foregå der i begrænset omfang. Faktisk har det vist sig at der er behov for at folk kan snakke om andet end hi-fi, og mange gode bekendtskaber er opstået som følge af chatten - så jeg er ikke helt med på dit indlæg. Chatten vil dog i fremtiden blive brugt til arrangementer med bestemte emner og gæstechats - og der vil det pågældende chatrum være modereret af en admin., så snik snak ikke ødelægger en chatsession. Men jeg vil dog ikke være med til at chatten KUN er åben ved sådanne lejligheder. Omvendt er det for meget at forlange, at vi skal være online på chatten 24 timer i døgnet for at overvåge om nu chatten drejer sig om hi-fi, surround eller andre AV-relaterede emner. Er du frisk på 24 timers overvågning, er tjansen din - password som giver adgang til at være co-admin/moderator på chatten udleveres gerne!  Jeg kan se du var på chatten igår, men bygger du din påstand om "folk gider ikke" på andet end det ene besøg?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
| super det er en klar forbedring, men dovenskaben byder mig at spørge om det var muligt at for den med på forum forsiden? |
|
|
ja, det er dovenskab *GG*  Nej, årsagen er ganske simpel, at forummets forsiden får ufattelig mange "hits", hvilket ville belaste chatserveren ganske unødigt, derfor er det valgt fra. I sin tid er denne feature afprøvet, hvilket resulterede i at serveren tog sig en tur, og det dur desværre ikke.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja OT på chat'en er faktisk ikke så tosset når man nu har hørt hvad Kim
Olsen har af grej for 17'ne gang, så er det da sjovere at snakke om
hans nabo  . Desuden er det rigtig
hyggeligt at møde folk lidt mere "online" og få snakket hurtigt om evt.
problemer i setup's osv. Jov klart går der øl i den af og til, men det
skal ikke holde folk væk - så hop online og hygge-hygge
Og! hvis jeg nu var i chat'en kunne jeg f.eks. også spørge vores alle
sammen admin om han ikke gav en øl i anledning af hans indlæg nr. 1000,
hvilket jeg ikke kan her da smiley'en mangler
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 11 Maj 2005 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
du kan jo bare lade være med at sprørge...
og hvad jeg laver med naboen.. det bliver mellem hende og jeg...
nej, måske nogle er kommet forkert ind på chatten, men der snakkes faktisk en del mere hifi end man umidddelbart tror. der bliver også ordnet en del praktiske ting omkring lytnining hos hinanden, og i det hele taget ting af en mere pragmatisk ting der ville have taget 30 indlæg fra begge parter.
der er også mange der bare lige har et enkelt spørgsmål, der benytter chatten i stedet for at starte en tråd i forum. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |