| Forfatter |
|
BenFi Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 329
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey er det ikke her til aften HIFI4ALL er på tv???
Har lige hørt det er i Konsum .. kl 20:20
|
| Til top |
|
| |
SandSand Forum Bruger


Bruger siden: 25 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
øøh ?
Edit: Nåår ok :) det ser jeg lige
|
| Til top |
|
| |
kampko Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool skal da lige ses, ser normalt ellers ikke det program. Men tak for oplysningen
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
BenFi skrev:
|
Hey er det ikke her til aften HIFI4ALL er på tv???
Har lige hørt det er i Konsum .. kl 20:20
|
|
|
Hvad skal Hifi4all der? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
berl Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
de kunne da i det mindste udtale " Dali " korrekt... bonderøv  __________________ H/K AVR7500
H/K DVD25
H/K DAB-radio
HT: JBL Xti serien
TV LG 42
lissau rullelærred, panasonic PT-AE700E projektor og samsung HD850
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
så får Dail 4 indkøbs vogne, jøsses
men nå man tænker på havd det var oppe imod.
Dali få da også kun top karakter på hifi4all
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige set indslaget. De testede tre forskellige surroundsæt.
Dantax til 2000- Fik en indkøbsvogn ud af seks
Jamo til 3995- Fik tre indkøbsvogn ud af seks
Dali til 7495- Fik fire indkøbsvogn ud af seks __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvornår bliver det genudsendt?
|
| Til top |
|
| |
berl Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var ikke noget ved, det varede 4 min,og de 3 systemer blev kort analyseret i forhold til deres pris, lyd og design.
__________________ H/K AVR7500
H/K DVD25
H/K DAB-radio
HT: JBL Xti serien
TV LG 42
lissau rullelærred, panasonic PT-AE700E projektor og samsung HD850
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
| Hvornår bliver det genudsendt? |
|
|
du kan som regel se dem online, www.dr.dk/konsum men der går nok et par dage før udsendelsen kommer på.
|
| Til top |
|
| |
virtual Forum Bruger


Bruger siden: 09 Maj 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gen-udsendes d. 24.5
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
kampko Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Konsum tester også surroundanlæg til hjemmet.
jeg syntes nu kun det var højtalere der blev testet
og ikke anlæg.
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep
hvorfor var det kun Dantax,Jamo Og Dali med der kunne godt være noget i samme pris klasse som dali
|
| Til top |
|
| |
Wayne Forum Bruger


Bruger siden: 12 September 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja før søren.. "DaRli"
Det var skam kun Hifi4All's redaktør der kunne udtale det ordentligt..
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
bortset for at man bliver afbrudt - sidder samtlige herfra og kigger nu?
|
| Til top |
|
| |
Rasmus S Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, ja det tror jeg  . Hvem er det private par, nogle herfra om man tør spørge?
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
BenFi skrev:
|
Hey er det ikke her til aften HIFI4ALL er på tv???
Har lige hørt det er i Konsum .. kl 20:20
|
|
|
Hvad skal Hifi4all der?
|
|
|
De medvirkende har vel fået en invitation
|
| Til top |
|
| |