Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 19
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
Har mulighet til å kjøpe en demomodell av Thor, men har desverre ikke mulighet til å lytte til den før kjøp. Noen som har kjennskap til denne? Kan et kjøp anbefales?
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
toriamos skrev:
Har mulighet til å kjøpe en demomodell av Thor, men har desverre ikke mulighet til å lytte til den før kjøp. Noen som har kjennskap til denne? Kan et kjøp anbefales?
Hej
Hvad er det nu for noget ?. Kommer der en Bladelius Thor MK1 på markedet allerede !. Fortæl, fortæl, er den opgraderet og hvad handler den upgrade om ?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum