Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: valg af forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
home
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Hej

 

Jeg går forventningsfuldt og venter på mine nye B&W802d. Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til forstærkere til at trække dem.

Jeg havde overvejet aragon 8008 hvis jeg kan få fat i en, alternativt sirius

 

tl

 

Til top Vis home's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af home
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

et par brokoblede Crown Studio reference I (eller II) burde kunne gøre det.

www.mia.dk kan henvise til nærmeste forhandler.

godt nok ligner forstærkeren noget fra Star Wars, men den er relativt diskret når den først er integrerert i hjemmet. 



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
home
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Jeg havde forestillet mig at gå ud og findet et godt sæt brugt men der findes måske nogle gode alternativer på markedet som er til at komme i nærheden af.

Jeg kender ikke så meget til de Crown. Det er vigtigt for mig at de både kan trække højtalerne når der bliver gået til stålet og samtidigt kan bevare kontrollen med rum, bas osv.

Sirius burde være et godt eksemplar på dette

 

tl

 

 

Til top Vis home's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af home
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Sirius D(m) 200, Holfi Power NB 250, ML 332 + en masse andet, hvad er budgettet ?

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

http://cls.audiogon.com/cgi-bin/cls.pl?ddampstran&111992 3030 eller hvad med classe ca 401 til 4500euro? der skal du nok være hurtig
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

home skrev:

Jeg kender ikke så meget til de Crown. Det er vigtigt for mig at de både kan trække højtalerne når der bliver gået til stålet og samtidigt kan bevare kontrollen med rum, bas osv.

Sirius burde være et godt eksemplar på dette

tl

desværre ikke, jeg har selv en sirius stående, og den får tæsk så det skriger til himlen af en 40 år gammel crown konstruktion.



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2090
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 05:46 | IP-adresse registreret  

hvis jeg var dig ville jeg vælge accuphase, men ok jeg er også en diehard accuphase fan men hvis du ikke er til det er der også audio analog , håber det hjælper lidt med dig forslag..

 

mvh novisad

Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad
 
MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 753
Sendt: 23 Maj 2005 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

et par brokoblede Crown Studio reference I (eller II) burde kunne gøre det.

www.mia.dk kan henvise til nærmeste forhandler.

godt nok ligner forstærkeren noget fra Star Wars, men den er relativt diskret når den først er integrerert i hjemmet. 

Det kommer helt bag på mig, at du foreslår Crown

Det kommer nok også bag på dig, at jeg vil foreslå Gryphon?

home skrev:

Hej

Jeg går forventningsfuldt og venter på mine nye B&W802d. Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til forstærkere til at trække dem.

Jeg havde overvejet aragon 8008 hvis jeg kan få fat i en, alternativt sirius

tl

Gryphon Tabu AT (80w) bør kunne skaffes til 10-12.000. Hvis du er interesseret, kan jeg videreformidle nummer på sælger - send mig en pm... Lyden er de bedste træk fra rør og transistorer samt masser af headroom! Så selv om den "kun" er 80w, magter den meget!



__________________
Mvh. MGP

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes