| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis ikke du allerede ejer et multimeter, så gå i nærmeste byggemarked og køb et (koster max 100kr.). Sæt meteret til OHM-måling, i laveste område. Med målepindene monteret, måler du nu hvilke punkter på omskifteren (sandsynligvis et punkt i højre- og et i venstre side) der skifter til nærmest 0ohm når knappen er ude på Cuben. Dette forudsætter, at omskifteren virker, så bob...bob....! (Du skal ikke have størm på Cuben, mens du måler)
Andet forslag: Brug en ledning med krokodillenæb til skiftevis at "luse" et punkt i højre side og et i venstre side af omskifteren. Lyt dig frem, til de 2 rette punkter er "luset".
Jeg kender ikke Cuben til KEFs højttalere, men hvis du foretrækker neutral stillingen, er der noget der siger mig, at Cuben slet ikke er i funktion. (den bruges jo til at "booste" bassen). Prøv at spille helt uden Cuben!
Held og lykke!
|