Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Sidens bredde (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Jeg kan forstå at I er ved at lave en ny version af hifi4all.dk. Jeg ved ikke om det er for sent, men jeg synes at I skulle lave siden så den passer til bredden ved en skærmopløsning på 1024x768, da dette er den mest brugte skærmopløsning. Der er kun meget få der stadig kører 800x600

Så ville vi kunne lægge billeder ind i ordentlig størrelse på forummet. Hvis I så samtidig kunne hæve grænsen på størrelsen af billederne så de må fylde mere end 35kb. ville det jo være perfekt. Jeg mener at have læst i en tråd at hele siden dårligt fylder mere end 10mb, og man må da formode at I har mere plads til rådighed?

Alternativt kan man jo bare lægge billederne på egen server og så stadig opnå større bredde på billederne. Kan godt se at siden måske bliver lidt tungere hvis billederne på jeres server fylder mere.

Mvh.

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Siden er lavet (ja, vi er næsten færdige med den nye!!) så den passer til en 1024 opløsning.

Desværre kan vi ikke tilbyde at øge billedefilernes størrelse, da det medfører en forhøjet udgift i trafik. Vi desværre ikke råd.

Vedr. HIFI4ALL.DK´s samlede størrelse, så må den oplysning du ligger inde med, være yderst gammel.
HIFI4ALL.DK fylder i dag adskillige GB!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Lyder super

Så længe vi har mulighed for at linke til billeder på ekstern server er det jo fedt med øget side-bredde.

Jeg kan selvfølgelig ikke finde den tråd hvor det blev diskuteret, men det er ikke så længe siden... (kunne heller ikke forstå at den ikke fyldte mere)

Mvh.

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 22 Maj 2005 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Hvis der var råd, ville vi faktisk også gerne tilbyde billedeupload i alle forums, og tilmed uploads af bestemte filer - f.eks. tegninger, diagrammer eller zip-pakkede programmer til eks. selvbyggeren.

Men som det ser ud nu, er pengepungen ikke til det!
Tiden vil vise...
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes