| Forfatter |
|
Scooter1161 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Tror jeg har fået indsnævret mit valg til et af disse 2(LG RZ-42PY10x og Panasonic 42PV500) som begge kan fås i tyskland for mellem 20 og 22k.
Men hvilket af dem skal man vælge. Jeg har personligt selv kun set LG's i virkeligheden, men er der nogen som har erfaring med, eller set Pana'en, som kan fortælle lidt om den eller hvor man eventuelt kan se den henne?
Eller er der et helt tredje alternativ som jeg har overset?
/Scooter
|
| Til top |
|
| |
Marc Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det vil jeg også gerne vide. Jeg stod før i mellem valget LG eller pioneer 435 xde. Men nu har jeg læst lidt om panaén en anmeldelse af den, og den bliver virkelig skamrost! bl.a med sorte niveau og billed kvalitet. Men jeg ved sku heller ikke hvor man kan se det henne, jeg bor i vejle området. Hvis nogen evt. har set fjernsynet i aktion, må de da også gerne lige skrive en kommentar herom.
Jeg kiggede også lidt på pana`ens spec. og de er da noget bedre end f.eks. den pioneer jeg før havde kigget på.
|
| Til top |
|
| |
Hoffa Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejer også at købe et Panasonic PV-500, men har ikke fundet meget
information på nettet om det. Hvor har du læst den anmedelse,
Marc?
Henrik
|
| Til top |
|
| |
Scooter1161 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den anmeldelse vil jeg også meget gerne læse...
/Scoter
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 22 Maj 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har erfaring med hvor Pana 500 kan ses i levende live i Odense-området?
- BR
|
| Til top |
|
| |
Marc Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
den test var godt nok af dens lille bror; 37", men allerede her var billede kvalitet meget bedre end sony og pioneer, så det må jo også gølde for deres nye model: pana 500.
Men her er et link til testen:http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1112009_l14/i ndex.html
Nu vil jeg så lige se om jeg ikke kan finde en forhandler i midtjylland, som har dyret stående...
|
| Til top |
|
| |
power Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
hvis i er int. i LG ville jeg forreslå at i gir LG RZ-42-PZ-70 en kigger. Syntes den er bedre end, LG RZ-42PY10x
bare et forreslag.
Ellers skulle panasonic være førene inden for plasma. (mente det firma jeg var ved før. Da de skulle lave plasma tv. var det panasonic de brugte som reference)
power
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor finder du LG PZ70 henne? Den findes hverken på den svenske eller den internationale side?!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
power Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
efter lidt hurtig søgning er der en her på siden under tilbudsavisen
power
|
| Til top |
|
| |
andersls Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 173
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dav igen...har selv en pz70´er...og den er god! Men prøv lige at checke LG´s nye pm serie....under "dataudstyr" på deres webside. Mindst ,hvis ikke bedre,
specs end ALLE andre....designet er direkte fremragende!!!!!!!! Helt specifikt hedder modellen rz-42pm12x...... Bare billigere end Pana/Pioneer!!!
De har også en ny LCD skærm LP1....bare for lækker!!! Ny generation af lcd med
revolutionerende teknologi!!!!! Check det!!!
|
| Til top |
|
| |
andersls Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 173
|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mz-42pm12x.....WWWWWWOOOOWWWWWW
|
| Til top |
|
| |
McFlyDuckman Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tnaa Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marc skrev:
|
ja det vil jeg også gerne vide. Jeg stod før i mellem valget LG eller pioneer 435 xde. Men nu har jeg læst lidt om panaén en anmeldelse af den, og den bliver virkelig skamrost! bl.a med sorte niveau og billed kvalitet. Men jeg ved sku heller ikke hvor man kan se det henne, jeg bor i vejle området. Hvis nogen evt. har set fjernsynet i aktion, må de da også gerne lige skrive en kommentar herom.
Jeg kiggede også lidt på pana`ens spec. og de er da noget bedre end f.eks. den pioneer jeg før havde kigget på.
|
|
|
Hvad er det for nogle bedre "spec's"som er bedre end pioneer?? Kontasttal lader til at være noget producenterne har kastet op i luften hvorefter de er landet i vilkårlig rækkefølge...
Jeg er sikker på, efter den megen positive omtale, at pana'en er super, men jeg vil dog lige forsikre om at pioneers skærm ikke er så ringe som mange i øjeblikket gør den til. Har selv en 435er og er ovenud tilfreds med billedkvaliteteten. I sin tid da jeg købte pioneer'en istedet for panasonic var nogle af de vigtigste grunde:
1: synes at pioneers måde at stække billedet på gør personer mindre sammenpressede end panasonic (ok - en smagssag men alligevel)
2 håbløs langsom fjernbetjening (for mig et meget vigtigt punkt - er superzapper. jeg vilde blive sindsyg sekundet efter de to sekunder det tager at skifte kanal:)
3 pioneers eksterne tuner som gør at man kun har minimalt med ledninger langs væggen... ingen ledninger til playstation surround mv
Skulle jeg købe nu kunne det da godt være at jeg ville overveje pana, men jeg synes sgu at de folk der nedgør pioneers sorte er forkert på den. Jeg har min egen teori om at man kommer til at fokusere på den ultrasorte og højglans'ede ramme som jo f.... er mere sort end det sorteste sorte... Ikke engang mit gamle crt tv kan vise sort som dette.Men igen det er en smagssag. Jeg synes at billedet er MEGA godt både på mit antennesignal, men især på dvd. Glæder mig til at der er sparet på til at kunne købe en ordenlig dvdafspiller
/tnaa
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan man se diss LG skærme??? og evt panasonic i samme forretning for at sammenligne??
Mvh.
Tommy
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |