| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant link (tak til mufcdk), og altid rart med fakta.
Lidt citat fra §1:
...Ved radio- og fjernsynsmodtagere forstås apparater, der kan gengive lyd- eller billedprogrammer spredt ved hjælp af radio- eller kabelanlæg.
...Monitorer tilknyttet andet elektronisk udstyr anses for modtagere, såfremt de kan gengive lyd- eller billedprogrammer, som er spredt ved hjælp af radio- eller kabelanlæg.
Og det er jo meget godt. Men hvordan tolker LicensLars så reglerne? Hvis jeg ingen tvsignal har, men ser lidt streamede billeder via min internetforbindelse (f.eks. TV2's nye initiativ "Sputnik"), er det så at "TV over internettet". Nej - ikke efter min opfattelse. Og sådan kunne man jo også tolke gichael's vens historie.
Når TDC derimod begynder at sende 30+ kanaler ud via deres kobbernet så mener jeg at "LicensLars" vil sidestille det med "kabelanlæg"... Desværre!!! Ellers var det jo alletidersfidus
Jeg er bange for at der ikke sker noget drastisk de næste 10-15 år... nu har vi eksempelvis haft en regering med en erklæret målsætning fra FØR forrige valg om at sælge TV2... og det har man så netop endnu en gang kludret i... __________________ /Kim Frede
"Everybody needs money... that's why they call it money"
|