Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
Sendt: 30 Maj 2005 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
Hej!
Hvordan tilslutter jeg min PS2 Vs 9 til min Sanyo Z3 projektor? Jeg forventer at køre lyden via et optisk kabel til min Marantz SR5500, men ved ikke helt hvordan jeg fikse billedet. Der er jo ikke SVHS udgang på PS2 eller noget som helst. Kun det der flade stik, til hvilket jeg har et kabel der passer til og ender i Composite og det er ikke langt nok til at kunne gå op til projektoren (~15 meter).
Bruger siden: 09 August 2004
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 30 Maj 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
Kender ikke Z3 men går ud fra at den har Component ind? Du kan købe et special stik til PS2 med component ud, det giver suveræn billedkvalitet og så ellers optisk til lyden. Se evt. tidligere tråde herom.
og så ellers slå "YPrPb -component" til i menuen på din ps2 . det bruger jeg, og det er klart den bedste mulighed. Jeg har prøvet, scart, composite og svhs, component er det bedste, også til ps2
Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
Sendt: 30 Maj 2005 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
Problemet er bare at kablet der er ALT for kort. Det skal være ~5-6 meter, men der står noget om noget phono forlænger? Jo bare ikke optimalt med et led ekstra.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum