Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 10:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Hjælp til opsætning! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
larsbb
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2005
Status: Offline
Sendt: 31 Maj 2005 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har en:

minidisk afspiller
vhs afspiller
cd-afspiller
playstation 2
dvd afspiller
bærbar computer
fjernsyn

Så har jeg tænkt mig at investere i følgende projektor:

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ;emne=visprodukt&Gruppenr=55&ID_infoside=98976 #

Alt dette vil jeg gerne sætte sammen i et system, gennem min forstærker som jeg har, så alt lyden kører gennem denne og de højttalere jeg vil investere i.

Jeg har ingen forstand på hifi, så jeg vil gerne høre råd til hvad jeg kan gøre og hvad jeg skal investere i, for at få det så overskueligt som muligt, samtidig med at der er en ok lyd. Når jeg ser dvd-film på projektoren skal jeg jo også høre lyden... Jeg har også en del musik på min bærbare computer som jeg gerne vil køre gennem forstærkeren hvis det kan lade sig gøre. Lige nu kører jeg det gennem en subwoofer med to dertilhørende højttalere...

Jeg tænker også på en evt anden forstærker, da den nuværende er lidt gammel og også nogle højttalere.

Jeg har også hørt rygter om at projektoren ikke får det bedste billede, hvis man kører tv-udsendelser gennem sin VHS-afspiller, men at man skal ud at investere i enten en tuner eller en DVD-optager...

Håber i kan hjælpe mig og at det ikke er blevet for uklart hvad jeg vil have hjælp til!

Til top Vis larsbb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsbb

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes