| Sendt: 04 Juni 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en HK DVD 21, HK AVR 4000 og en samling SA højtalere. 2070 i front og 210 som baghøjtalere.
I morges da jeg tændte for anlæget begyndte højtalerne at støje. Det lyder som en radio, der ikke er rigtigt tunet. Jeg skal ikke udelukke at støjen har været der i længere tid, men den har ikke altid været der, og efter idag er jeg blevet meget opmærksompå den, og jeg synes jeg kan høre den konstant - også når jeg hører musik .
Støjen er i alle kanaler. Den er der når jeg bruger DVD'ens DA-konverter. Den er der når jeg bruger AVR'ens DA-konverter. Den er der når jeg slutter min iPod til og bruger den som kilde. Jeg har prøvet at skifte højtalerkabler. Støjen bliver stærkere når jeg skruer op. Det gør mig temmelig sikker på, at det er recieveren den er galt med.
Jeg sad og så fjernsyn i går under tordenvejret, og på et tidspunkt begyndte fjernsynet at flimre lidt. Jeg har overvejet, om mit anlæg kan have taget skade i tordenvejret, og at jeg først har lagt mærke til det dagen efter, men mit fjernsyn fejler intet i dag.
Er der nogen der kender til dette problem, og evt. har nogle løsningsforslag
Mvh.
|