| Sendt: 09 Juni 2005 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja overskriften siger naesten det hele
Jeg skal købe ny forstærker istedet for mit gamle denon poa mm. og valget er faldet paa disse 2 forstærkere.
HK 3480 eller hk avr 5550
Men før jeg kommer til pointen vil jeg fortælle lidt om mine planer, da det gør det lidt lettere for jer at forstå mit spørgsmål.
Forstærkeren skal drive et par Cerwin vega dc15, og til det havde jeg tænkt mig at købe en harman kardon af den ene eller anden art. Til at starte med vil jeg købe en reciever med pre-out, da receiverens effekt del bliver skiftet ud med et par. hk signatur 1.5. Så man kan sige at effektdelen i recieveren jeg vil have ikke er så vigtig.
så kommer spørgsmålet :
Hvilken nyere HK reciever ville i anbefale til jobbet loft MAX 4000kr nyt eller brugt
Dernæst hvilken af disse 2 ovenstående forstærkere er bedst i stereo , og hvilken er bedst til at bruge som forforstærker.
der er sikkert nogen der undrer sig over hvorfor jeg vil have en 5550 da den jo er en surround forst. og det eneste jeg har en 2 højtalere. Grunden er at jeg gerne vil have en forst. jeg kan bruge senere hen hvis jeg beslutter mig for at prøve noget surround.
håber i kan hjælpe mig lidt : ) !!!
|