Bruger siden: 16 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
Hej alle,
jeg står og vipper lidt i forhold til køb af fjernsyn / fladskærm.
Jeg har set på Philips PW9520 til kun 7000,- nedsat fra 10000,- Ud fra de ting jeg har kunnet finde om dette fjernsyn er det kanongodt, men med enkelte ulemper såsom skævt billede.
Er der nogle der kan give en klar anbefaling vedr dette fjernsyn vil jeg sætte stor pris på dette.
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
Før du køber et CRT ville jeg sjekket dba for brugte fjernsyn, udvalget er stort, og prisene lave. En anden mulighed du kan vurdere er feks et Panasonic TH37PA50 plasma som koster ca 10.000 fra Tyskland.
Bruger siden: 16 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
ManicMiner skrev:
Før du køber et CRT ville jeg sjekket dba for brugte fjernsyn, udvalget er stort, og prisene lave. En anden mulighed du kan vurdere er feks et Panasonic TH37PA50 plasma som koster ca 10.000 fra Tyskland.
Men er det ikke ret satset at købe brugt fjernsyn. Jeg tænker på evt. skrammer, tab af fjernsyn, billedrørets stand osv.??
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
Det er selvfølgelig en viss risiko hvis apparatet er gammelt, og garantien utløpt. Men salgprisen for et 32" CRT som er så gammelt at garantien har utløpt ligger på ca 1/3 - 1/4 av hva et tilsvarende apparat koster nytt pr i dag. Helt nye apparater går for ca 1/2 pris.
Hvis man kun skal ha et CRT mens man avventer at Plasma/LCD prisene faller er brugt så absolutt at foretrekke da store deler av avskrivningen allerede har skjedd.
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
Sendt: 14 Juni 2005 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
tja, i forhold til nykøb af et plasma.... så syns jeg det er mange penge... men billedet er sikkert bedre end et tilsvarende plasma.,,, kassen noget større...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum